„Numai cand vii in vis iti spun ceea ce abia indraznesc sa gandesc”, zice el intr-o poezie. „Ich liebe dich”. (V-aduc si-n germana, oricat de neimpresionati ati fi.)

Un tigru alb cu ochi verzi, fantoma zilelor trecute.

Si toti baietii vietii mele, deveniti barbati undeva departe de mine, imposibil de reintors.

Lene, teama si ura. Spuse pe sleau.

Se numara rezervistii, blindatele si tinerii 20-35. Sa stim pe unde stam.

De trei luni astept sa cumpar un Lego, ma-nvart, ma retrag, planuiesc si uit si-aman, cer, nu primesc, bat in ferestre si in ecrane de telefon, nimeni nu vrea, nu pot singura, renunt. Un amarat de joc Lego.

Carti noi, necitite. Ne-nicimacar-mirosite.

Cuvinte inventate.

Petrecute doua zile in apartament de Berceni, sa vad si eu cum e sa fii om, nu student. Mi-a placut, mai vreau, chiar cu lucrurile mele. Teama de vecini vietuieste oriunde, un Mega Image e la orice colt de bloc, Piata Sudului e zgomotoasa. Da’ asta stia toata lumea. Mie mi-a placut cum m-am gospodarit si m-am linistit; de cosmaruri imi fusese teama.

Nu mai stiu cum sa te mai visez, sunt in pana de idei. Ai fost prea multe, mi-am consumat toti oamenii frumosi, nu mai am raze. Dorm gol.

Examen iar, in doua saptamani. Viata clatinata. Ma tin si eu de sarme, ca atatia altii.

Cine mai e ca noi? Ruxandra.

~ de downtownjesus pe 3 Mai 2014.

Lasă un răspuns

 
