Testing, testing. 2-3-4.

Ma minunez mereu de lejeritatea cu care oamenii creeaza copii, tin copii, cresc copii si pierd copii, atunci cand ei nu mai sunt copii. Sau na, ma rog, poate doar isi ascund foarte bine temerile ingrozitoare si unghiile roase.

Da’ io-s bine, daaaa, nici o problema n-am. N-am.

Mie mereu mi-e dor de oameni, asta nu-i grav.

Am visat c-am cumparat baghete cu sare si cu usturoi de la Radu Anton Roman. Pe urma m-am pierdut pe niste strazi de sub pasaj, unde erau milioane si milioane de santiere si de garduri. S-a facut noapte si mi s-a parut ca te vad pe tine, da’ aratai ca Florin Piersic Jr. si mi-am zis ca nu esti tu siiigur, ca tu esti mai urat, da’ te-ai intors asa un pic intr-o parte si-am vazut ca tu esti. Aveai un cercel dubios de frumos in ureche si tineai de mana o fata-doamna, a carei fata n-am vazut-o niciodata in vis. Pe urma m-a ajuns din urma Pav si-a mers cu mine pe aleile alea pustii, am dat de tine la o intersectie prin care treceau tramvaie si-autobuze de noapte, tu mergeai asa netulburat, cum te-am pomenit dintotdeauna, si Pav imi povestea despre noul lui spectacol si-mi manca una din baghete, ca luasem doua. De la Radu Anton Roman, care tinea o taraba cu paine sub pasajul Basarab.

Cu cate judete, ma, se-nvecineaza Ilfovul?

Si de ce, ma, isi pune Cartarescu asemenea titluri la carti? Si de ce, ma, il cheama p-asta Cartarescu?

Mna, is nostalgica. Si-un pic speriata de razboi. Si tot nevoie de tine. Si rusine de nevoie de tine. Si lene, cumva. Lene de lupta. Si sete de tandrete. Nu de frumusete, frumusetea-i rece si-ndepartata.

~ de downtownjesus pe 26 Aprilie 2014.

2 răspunsuri to “”

  1. sete de tandreţe. na, că-mi vine să plâng. da’ io mi-am propus să nu mai plâng. că mă dezechilibrez (şi mai tare, dacă e posibil). şi apoi mi-e sete şi mai tare. auzi. a murit cineva de sete din asta vreodată?

    Apreciază

  2. Se poate sa fi murit multi, da’ aia ramasi in urma sa se fi vorbit si sa-i spuna altfel. Poate d-asta mor oamenii cand mor de „moarte buna”.

    Nu plange, tu, fii serioasa. Tine-te stanca, nu fi salcie.

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
