Muzicile mele, de doua feluri: alea pe care le-nteleg mult prea bine si alea pe care nu le-nteleg mai deloc, dar ma bucura peste poate. Am si unele intre, in proces de sau nehotarate inca. In studiu.

In studiu e Arkona, sa vad daca poate mana mea sa dea atatia bani doar pentru ei, daca pot urechile mele sa suporte Sepultura vreo doua ore, daca pot picioarele mele sa supravietuiasca necunoscutilor din Grecia si Bulgaria si sa se bucure inima mea de Moonspell dincolo de „Alma Mater” si de „Darkness and Hope”. Nu-mi vine a pierde ocazia de-a auzi limba rusa vorbita si descantata, c-am mai facut-o si-am plans mult dupa aia, da’ is cam ascunsi dupa obstacole, baietu’ ala grohaie din cand in cand (si se stie din ’05 ca nu mi se topeste nici un neuron dupa baieti care grohaie, in orice limba ar vrea ei sa faca asta), da’ au si fluiere, si iarba verde, si lupi, si simbolurile alea care-mi par cunoscute si-ar putea fi intelese pana atunci, rusa ei ascutita si vrajita, poate totusi ma-nteleg cu mine insami si merg. Si ma fac de ras intre oameni seriosi si drepti, care cunosc si iubesc si celelalte trupe din Arenele Romane.

Altfel, as vedea niste Alternosfera. Si-as citi versurile lor ca pe-o carte de poezie.

Imi aruncai ghearele printre carti care sa ma invete germana. Traduc literar prima lui poezie, cat de curand. (Daca nu mi se topeste entuziasmul in absenta, cum s-a mai intamplat si cu alte limbi, vorbite de altii.)

„Solanin” e manga-literatura, dar nu literatura noastra. E manga buna de facut reclama superba la gen, nu ca ale mele, care-s prostute si inimioare rosii si „Knock and it shall open for you”. E intocmai ca Andreea Berariu.

Exista unele piese care, cantate sau ascultate in ploaie, traiesc mai puternic si ard mai inalt decat ar putea, vreodata, un om intreg.

Un timp nu te mai astept, mi s-au ascutit cutitele pe oase, mi s-au inasprit prietenii si mi s-a-ntins pielea pana aproape de rupere. Un timp, nu te mai astept cu inima cusuta de maneca, n-o mai las sa mai atarne asa, in vant si-n ploi, dupa cum mi se deschide sau inchide capul. Un timp nu te mai astept, imi pare rau daca ti s-o nazari sa vii tocmai acum.

Nici o calitate, numa’ va ziceam ce mai fac. P.S: Invat Sanatate Publica si Management.

~ de downtownjesus pe 15 Aprilie 2014.

Lasă un răspuns

 
