Cand te trezesti traind intr-o lume in care rebelii poarta tricouri cu texte haioase zambesti tamp si adanc, iti tai cablul de curent electric si faci ce-ai invatat: respiri. Rar. De trei ori.

Si-apoi canti „Don’t Worry, Be Happy”, cu leganat, pocnit din degete, „uuuu”-it si fluierat. Relaxat.

Un baiat vorbeste in fata usii mele, de vreo cateva zile. La telefon, cu diverse fiinte. Bine, se mai duce si la el in camera si face treburi, da’ la telefon pare ca vorbeste numa’ aci, in dreptu’ meu. Cristina nu-l asculta, ca nu-i interesata, da’ mie-mi place sa ma strecor in viata lui, asa, fara finalitate. De la el am aflat azi ca la Cluj s-a prabusit ceva, nu stiu ce, da’ n-or fost raniti si din cauza asta n-a putut el sa intre in operatie cu profu’ lui de chirurgie, care s-a dus repede-repede la urgente ca s-ajute. Nu stiu ce s-ajute, daca n-or fost raniti si ceva-ul oricum se daramase tocma’ hat, la capatu’ lumii si la Liz acasa, da’ ma rog, se poate sa fi pierdut io ceva din conversatie. (Am pierdut, da, un avion cu medici s-o prabusit, o murit Adrian Iovan si-o rezidenta, am inteles pe urma si m-am intristat, ma iertati.) Si cu prietena lui vorbeste la telefon, cred ca-i prietena, c-o suna tarziu, dupa 11 noaptea, si-i vorbeste cu voce joasa si moale, de parca i-ar fi mereu frica sa n-o trezeasca din somn. Cu alti oameni vorbeste tare si-ncrezator, n-are emotii niciodata si nu ramane in pana de idei, vorbeste romaneste foarte corect, cu toate literele in cuvinte si toate cuvintele in fraza, despre examene, note si stagii, mai are cate-un prieten cu care se cheama la fotbal, da’ nu stiu daca si-ajunge vreodata, are-o problema cu-o colega, da’ nu stiu care sau ce; da’ pare un om bun, asa-n principiu, de dincoace de usa mea. Mi-i drag de el, acuma, dupa trei zile.

Gata si cu-asta, sa ne… simtim sanatosi.

~ de downtownjesus pe 20 Ianuarie 2014.

Lasă un răspuns

 
