De asemenea, cu-ntarziere, pentru ca ieri n-am pazit nimic si nici n-am retinut vreodata cand e ziua lui: La multi ani lui Till. Sa fie sanatos. Altceva sa fim noi tampiti daca ne dorim de la sau pentru el, avem incredere cvasi-oarba si stim ca suntem la adapost de orice fel de dezamagiri din partea lui. Sa-l tina sanatos toti zeii pamantului, ca nu stiu in care crede el. 

Pe de cu totul alta parte, el e cu un an si 6 luni mai in varsta decat tata, iar eu sunt siderata de-acest micut amanunt. 

O fata din Buzau are un tata care seamana infricosator de mult cu el si care se poarta cu ea exact asa cum imi imaginez eu ca s-ar purta insusi Till cu fiica lui, cand ar duce-o la gara si-ar urca-o in tren.

~ de downtownjesus pe 5 Ianuarie 2014.

2 răspunsuri to “”

  1. Vezi ca daca iti pui busuioc sub perna intr-una din noptile astea, se spune ca il visezi pe Till. E o vorba din popor, eu zic sa incerci si tu! 🙂

    Apreciază

  2. Chiar pe Till? Nuuu cred, n-are de unde sa stie poporu’ meu cine-i Till. 😛

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
