Marsaluim nemteste si ne-mbatam ruseste. Ne bate inima in rusa. A venit iarna si-o primim cu ras infundat in fular, ca raspuns la o gluma veche intre prieteni vechi. Ma-mprietenesc numai cu oameni din afara banalului, glorie voua. Iarna asta poate-i mai bine. Iarna asta am cu cine bea bere degeaba in Rock’N’Regie. Iarna trecuta aveam mai multe iluzii; iarna asta am mai multe sperante.

Ma tin sa va scriu de mult, dar nu-mi iese. Inca un pic de rabdare cer.

Ii stiu pe toti oamenii care pot canta la Nashestvie, in trei zile de festival, si stiu toate piesele care se dau in orele de noapte, dupa 22. Ma declar priceputa intr-ale rockului rusesc.

Mi-as impleti fularul colorat in fata unei sobe. Sau intr-o canapea rosie. Cu-o mata alergand dupa ghem si-o namila de caine cald la picioare. Cu tine lucrand ceva la masa din bucatarie. Dar asta-i deja o iluzie veche.

Tu esti doar conditional-optativ. Conditii am, imi lipsesc optiunile.

Am o perioada de uratenie, brrr.

Incercati sa va bucurati de caldura si de iarna asta uscata. Aia inzapezita are, intr-adevar, un gust greu de tolerat.

~ de downtownjesus pe 19 Noiembrie 2013.

Lasă un răspuns

 
