Am gasit un radio. Dar voi nu trebuie sa va speriati cand or vorbi aia cu voi in germana, ca n-are prea multa „hertz” si n-am prins pan-acu nici macar un Rammstein, desi apare in reclame. Dar are o selectie tare buna, aproape la fel de buna ca raposatu’ HFM, dar fara treburile romanesti, desigur. E bun la invatat si la petreceri, la seri de vin rosu, la impletit fulare pentru iarna si la fumat cu picioarele urcate pe birou. E bun chiar si la serviciu, daca aveti. Mno, sa va bucurati de el si sa scapati cu totii de repetitia lui Rock FM.

Eu ma descurc. Am o bucata de zid de Berlin si produse cosmetice fructate de la Oriflame. Imi citesc manga si ma uit la oameni, ca sa nu ma sperie nici unul atunci cand imi vor fi pacienti.

Ti se spune „mana care arde”.

Nu va faceti griji, am trecut si neurologia, ave mie.

Sunt unele orase, putine sau multe, nu stiu inca, Berlinul, Sankt Petersburgul, Odessa, Moscova si Minskul, in care daca m-as duce n-as vizita nimic. Nu mi-as face planuri si nu mi-as lua bilete de autobuz, nu m-as duce la nici un muzeu si nu m-as uita pe nici o harta. As umbla prin ele orbeste, cat timp as avea de la Dumnezeu, anapoda, la intamplare, asa cum ma plimb pe strazile din jurul unui spital in care n-am mai fost. L-as adulmeca de pe strazi oarecare, i-as bea cafelele prostute de la automate, i-as manca sandvisurile ieftine de la colturi de strada si i-as fotografia afisele intamplatoare. I-as asculta limba si frica, ascunsa pe alei fara nume, napadite de caini cu stapani si de cosuri de gunoi. Le-as cauta miezul. N-as fi turist, as fi vecin. Da’ astea-s putine, alea si poate inca vreo doua, de nu m-am hotarat io inca la ele. Nu cred ca asta-i doar o parere de-acuma, de dinainte sa le ating; cred ca astea sunt orasele de care sunt deja indragostita, iar indragosteala, nu-i asa?, ii parfum adulmecat cu simturi larg deschise, si-ameteala, si timp dizolvat, si muzici cu versuri datatoare de har.

Dar am o bucata de zid de Berlin. Doua. Colorate pe cate-o fata.

Azi-noapte am visat c-aveam sapte frati, ca tata era spion rus si c-aveam o Volga galbena. Apoi l-am visat pe Luka Kovacs.

Maine ma retrag, la buna vedere. La mine la Buzau m-asteapta vin si mancaruri, televizor la discretie si carti necitite. Si-un targ de vechituri in Dragaica, la care poate-ajung duminica. Si-o carare printre garduri inspre Felinare, pe care n-am sa calc. Si-amintirea rara a tineretii mele glorioase, in care l-am cunoscut pe Orbu, m-am batut pe umar cu Pavlov, am schimbat carti cu Ilinca si-am baut cafele de automat cu Cipi. Dar la astea deja nu se mai gandeste nimeni, de mult timp; nici macar eu.

Mai stati un pic cu ninsoarea, ca nu-s pregatita de primire.

~ de downtownjesus pe 15 Noiembrie 2013.

5 răspunsuri to “”

  1. FLO! Ziua mea nu avea soare, sare, piper, viață, veselie! Cu radioul ăsta are de toate 😀 Are Metallica și are The Kooks. Mai are și o limbă imposibilă, dar pe care am impresia că o înțeleg. Mulțumesc 🙂 (**insert little pink and red hearts that express infinite affection**)

    Apreciază

  2. Apai nu stii tu cat ma bucur ca s-a lipit si de tine 🙂 Are, are, tot ce trebuie si chiar in ordinea care trebuie. Manca-i-ar mama de berlinezi 😀

    Apreciază

  3. Încă n-am auzit Rammstein, vorba ta… Te anunț, încă e muzica mea zilnică 😀

    Apreciază

  4. […] DIN TOT UNIVERSUL ȘI NU EXISTĂ CUVINTE CARE SĂ-I MULȚUMEASCĂ LUI GUGLIEMO!!! Articolul ei aici […]

    Apreciază

  5. […] UNA PESTE ALTA, ASCULT CEL MAI BUN RADIO DIN TOT UNIVERSUL ȘI NU EXISTĂ CUVINTE CARE SĂ-I MULȚUMEASCĂ LUI GUGLIEMO!!! Articolul ei aici 🙂 […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
