Scurt, orbeste si personal:

Am visat frumos. Nu mai stiu de cand n-am mai facut asta. Genul ala de vis care te invaluie in incantare bazala timp de cateva zile dupa, numai cu umbra de parfum pe care ti-o lasa in minte. M-am visat la poarta Brandenburg, dansand un fel de vals, liber si incorect, tremurat si copilaresc, la poarta Brandenburg, cu fundal de muzica zgomotoasa si necategorisita, cu iz de medieval si de nebunie. Asta. Nu-mi amintesc cu cine incepusem valsul, ca nu erai acolo tu de la inceput, dar am impresia ca el, cel cu lumanarea si cu vindecarea, m-adusese in Germania, inclusiv la poarta, dar de valsat imi amintesc numai de tine, cel care nu exista,  zambeai frumos si te purtai de parca tu m-adusesesi acolo de fapt, cu tine vazusem tara aceea minunata si Berlinul acela minunat, si-acum ne prosteam in fata portii Brandenburg, luminata si vindecata, si valsam stangaci si gresit peste morti, sange si drame individuale, cu el retras la cativa pasi, privindu-ma mandru si neutru, ca pe inc-o treaba bine facuta in lungul sir de provocari depasite si de treburi bine facute ale vietii lui. M-asezase in bratele tale si se bucura ca reusise, desi eu eram oarba si surda si nu mai vedeam altceva in afara de noi, in fata portii Brandenburg, dansand un vals imaginar pe In Extremo.

Atata.

~ de downtownjesus pe 12 Octombrie 2013.

2 răspunsuri to “”

  1. Hai in Germania! Ce zici ne luam bilet pt la anul? 🙂
    >:D<

    Apreciază

  2. Asta mi-a venit in cap, asta postez: http://www.youtube.com/watch?v=Xq2WTXtKurk

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
