Sa m-astepte unul din voi in Gara de Nord, cu zambet in privire si buchet de flori de camp in mana. Sa-mi ia geanta de pe umar si sa ma duca acasa cu masina. Sa fumeze o tigara de foi pe balconul meu, cat timp imi schimb o haina cu alta. Sa ma ia apoi de mana si sa ma duca la Sarpele Rosu, care-acuma ii Roz, unde s-a hotarat soarta poporului meu si unde Nelu Ploiesteanu si Marius Mihalache mai canta, inca, despre iubiri usuratice, hoti de cai si tiganci oachese. Sa nu ma faca sa ma indragostesc de el, ca nu-mi trebuie asa dureri de cap si de dinti, da’ sa ma lase sa-mi inec amaru-n vin rosu si-n cantec de lautari, cum or facut inaintea mea si Stefan Iordache, si Gheorghe Dinica, da’ si Ion a lu’ Patru si Mihai al Floarii si popa Dinca de la Heliade si-atatia altii, tot inapoi, pan’ la traci sau sciti sau ce-om fi fost cand nu eram. Sa-mi plateasca sticlele si sa-mi mangaie absent spatele, toata seara, pana uit, si-adorm, si nu mai simt. Sa ma tarasca zambitor pana la masina, sa conduca incet si lin pe Splai, sub lumini aburite de felinare vechi, la Radio Romania Actualitati sa fie teatru radiofonic sau muzica romaneasca veche, sa ma trezeasca bland si soptit in parcare, sa ma duca tot zambitor pana la usa caminului si, fara s-astepte nici o invitatie, sa-mi dea drumu’ la mana si sa si-o afunde pe-a lui in buzunar, a „ramas bun” si-a „noapte buna”. Dati sfoara-n tara, 16 septembrie, Gara de Nord, 17:04. Hai, c-am trecut de Mizil si miroase-a Baragan.

~ de downtownjesus pe 16 Septembrie 2013.

3 răspunsuri to “”

  1. N-am citit la timp. Veneam chiar daca nu stiu unde sunt locurile alea si nici masina n-o conduc. Dar veneam. Imi pare rau 😦

    Apreciază

  2. Du-ti ma, ca m-ai emotionat 🙂 Ii bine, sunt multumita asa, cu dorinta. Multumesc 🙂

    Apreciază

  3. Apoi eu m-am emotionat si m-am certat ca n-am citit la timp.

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
