Moment mai potrivit sa fiu lipsita de Internet nu cred ca s-a mai pomenit in viata mea de pana acum. Adio si n-am cuvinte, gaataa, acum imi scriu ideile pe caiete cu coperti din piele, mi le macin de una singura si le descriu de una singura, fara riscuri si fara rabufniri. Nu mai vreau, gata, mi-o ajuns atata framantat de minte in aste ultime zile, ma urc in tren si ma duc la capitala, unde-am sa ma vindec de rani si de timiditate, de lipsa de incredere si de emotii prea puternice, de rautate gratuita si de reactii explozive. Ma duc cu filme pe care tin sa le vad de ani de zile, cu „Comisarul Rex” si „MASH”, cu urmarile de „Hellsing” si cu „Nana”, cu un brat de carti vechi, dar noi pentru mine, cu domnite, batalii, vikingi, pensioane, revolutii si proza scurta elvetiana de limba franceza. 

Mi-e dor si de Galati, si de Targu Neamt, si de Gura Humorului, mi-e dor de tine prosteste, te-as vedea intr-o zi, la metrou, din intamplare, fara ca tu sa ma observi inapoi, mi-e dor de ciobanescul meu mioritic si de ciobanescul german al lui Chirila, azi dimineata mi-a fost dor fulgerator de Orbu, mi-e dor de tigrul meu de plus si de odaia mea de studenta la Medicina. O sa-mi umplu frigiderul cu energizante si dulapul cu cafea macinata si 3 in 1, o sa-mi cumpar waffles multe-multe si acadele Chuppa-Chupps si oua Kinder, o sa ma hlizesc de una singura la „B.D. la munte si la mare” si-am sa te remodelez pe inserat, ca de fiecare data cand in viata mea intra oameni noi, de care mi-e drag aproape instinctiv. 

Azi, la oftalmolog, o pisica gri-ciment mi s-a urcat in brate si-a inceput sa toarca. 

C-un pic de la mine si cu restul de la ei, ajung sa plec vesela. Ii simt aproape, mai aproape decat pe cei pe care i-am lasat in Bucuresti. S-or numara bobocii si-n toamna asta.

~ de downtownjesus pe 3 Septembrie 2013.

Lasă un răspuns

 
