Cand mi-e rau aici, fug dincolo; cand mi-e rau dincolo, fug dincoace. Fug mereu. Ma striveste Roger Waters, asa-s de nebuna si-asa de adanc raspund la critici. Tin minte fiecare lucru care mi-a fost corectat la semio. Baietii vietii mele intr-o singura poza, a la Ocean’s Eleven. N-am vazut filmul. Ei or fi, sau m-or astepta altii pe drum? M-afund in Bi-2, pe care nu trebuie sa-i explic si care scot tot ce-i mai bland si mai luminos in intunericul meu aprig. O piesa frumoasa, despre ferestre de izba care dau inspre taiga, despre un el care pleaca, o ea care ramane s-astepte si pasii lui peste frunzele din padure. Nu va pot spune cat e de frumoasa.

M-am saturat de mine insami. Ma duc sa fiu altcineva, pentru doua-trei zile. Sau poate m-am saturat de masca pe care o port si ma duc sa fiu eu insami, parand cu gratie altcineva.

Am deja nevoie de el, ma duc sa-l vad in poze si sa incerc sa-mi amintesc descantecul lui.

~ de downtownjesus pe 29 August 2013.

Lasă un răspuns

 
