Te-as zari, printre trunchiuri si coroane, in celalalt capat al unei camere pline de ai nostri si de ai lor, mi-ai raspunde la atingere zambind modest-visator; te-ai gandi ca te-am ales eu si te-ai simti cel mai frumos om de pe Pamant. Eu m-as intreba, deja amar, in care din acele brate ai sa gasesti izvorul tamaduirii cand eu te voi fi scurs din pahar meticulos, pana la ultima picatura.

Ma duc sa citesc un Radu, dar nu-mi vine inca sa va spun ce inseamna asta.

~ de downtownjesus pe 20 August 2013.

3 răspunsuri to “”

  1. Pai sa ne spui bre, ca sa nu murim prosti! 🙂
    Si in legatura cu imaginea artistica: „trunchiuri si coroane” intr-o camera? :-??
    Flo, please explain! :))

    Apreciază

  2. Nein, poietu’ nu sa explica jamais. Unde-ai facut tu, ma, scoala? 😛

    Apreciază

  3. Eu am facut cu doamna Dinu. :)) Poate la Banu mai merg imagini din astea artistice, dar doamna Dinu ar fi de-a dreptul ultragiata!

    Hug >:D<

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
