Obsesia de-aia-i obsesie, ca nu se termina.

Mi-a traznit azi ca exista youtube si ca pot vedea inregistrari de la BIAS, ca sa nu raman neemotionata. Sa vedeti si voi, Air Bandits, mai pe la apus asa, niste minunate avioane invartite pe „Du Hast”. Sa va tremure si voua ficatii si rinichii, sa va minunati si voi de cat de bine se potriveste o sirena pe-un Rammstein si-n general un Rammstein cu-avioane.

Inaltator, zgomotos, inteligent si de neoprit. Baieti destepti, aia de-au gandit-o. Asta incerc si eu sa propovaduiesc despre Rammstein, ca daca ai un minim nivel de sensibilitate baietii astia te pot face sa crezi ca zbori. Te ridica deasupra lumii, fara sa te curete sau sa te minta ca esti deja curat. Te ridica, pur si simplu, fara prea multe intrebari. Apasa butoanele, strange maneta intre degete, zboara inspre ceruri. Pusi pe repeat n-au sa te lase niciodata sa cazi.

Nu va pot eu explica ce si cum sa simtiti. Andreea mi-a zis si mie c-asa a fost, eu v-am zis si voua, ca poate nu prea va freaca grija de avioane, civile ori militare, mai mult nu pot sa fac. Nu va pot eu invata sa zburati.

~ de downtownjesus pe 18 August 2013.

Lasă un răspuns

 
