Sunt oameni pe care sunt nevoita sa-i pandesc. Ma-nvart pe langa ei ani de zile, stiind foarte clar cat si de ce imi plac, dar fiind nevoita sa le pandesc pasii si drumurile ca sa-i prind pe la colturi si sa le arat ca-i inteleg. Asa sunt unii, inteleg doar atunci cand sunt incoltiti. Dar rabdatoare si blanda cum ma stiti, cu ajutorul timpului reusesc.

Eu si Irina planuim o seara de domnisoare, in care vedem un film vechi, de anii ’60, recomandat de profu’ nostru de gastroenterologie, pufaim, respectiv fumam tigari bune, bem ceai verde si discutam literatura. Dupa trei ani. Rabdarea mea da roade, v-am zis. Irina e frumoasa, asta nu stiu daca v-am zis.

Sunt incantata, chiar daca vor pleca de la 1 septembrie. Sa mearga, eu am invatat de mult sa-mi pretuiesc prezentele si urmele, mult dupa ce ele devin absente lasate in urma.

Cunosc asa de multi oameni din Galati, incat ei insisi se cunosc intre ei.

~ de downtownjesus pe 17 August 2013.

2 răspunsuri to “”

  1. că se cunosc nu înseamnă că se și știu

    Apreciază

  2. Intr-adevar, nu bag mana-n foc ca se si stiu.

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
