Independent de ce se intampla in jurul meu sau poate prea dependent:

Imi trebuie un blog de barbat. Barbat. Nu Otrava, ca v-arunc de la balcon cu el legat de gat. Nu pustime cu drame sentimentale, nu romantici incurabili (incep sa cred ca romantismul e chiar o boala, si-as vrea sa mi se arate ca fiind curabila), nu poeti sau filozofi cititori in stele.

Barbati. Un fel de Exquire on-line, daca vreti. Un blog cu miros ascutit de discutie intre barbati, la bere, sambata seara. Sa-mi zica ce tigari fumeaza si de ce le-a schimbat. Ce masina are, de ce si-a luat-o si ce si-ar lua in schimb. Daca vrea sa fie tata. De ce. Cu cine? Cum era ea. Fantastica, ba; am iubit-o ca un tampit. Sa fie un pic poet daca vrea, dar poet de halba de bere si de terasa de Harley, nu de cafenea parfumata. Sa fie sincer, ca-i cu baietii. Poa’ sa-mi zica si cum si pe unde i-o tragea; da’ sincer. Poa’ sa fie vulgar, sa n-aiba cuvinte potrivite sau cizelate, sa-njure simplu, a la Parazitii, sau cu poveste, a la comunitate rroma. Sa aiba prejudecati, de toate felurile. Si-o orientare politica, chiar si schimbatoare; nu partide, ideologii. Filozofii clare, nu-mbalsamate cu termeni inalti; sa-si bage pula, nu-i pasa, aia e. Sa caute femeia ideala, da’ sa nu ne-o spuna aproape niciodata. S-o simtim printre randuri, printre locuri de parcare si contracte de inchiriere. Sa stim c-a gasit-o numai prin faptul ca scrie din ce in ce mai rar, si numai cate-o fraza. Sa-mi zica de spargatoare de gheata, de vapoare, de balistici, de filme de razboi sau horror bune, de amintirile legate de bunicu’ sau de cum a reparat o priza prin casa. Ce serial a mai vazut, ce film bunicel, pe ce carte a mai pus mana. Sa fie genul de om care citeste SF orbeste, cum citesc femeile Sandra Brown. Cum a vazut-o la metrou, dar s-a prefacut ca n-o vede. Cum s-a culcat pe urma cu cealalta, ca n-o mai facuse de vreo saptamana. Cum i-a murit cainele calcat de-o masina; ce rasa o sa fie urmatorul. Cum il calca ma-sa pe nervi, grabindu-l mereu sa se-nsoare dracu’ odata. Cum a plecat din tara si cum s-a intors. Sa-mi zica lucruri clare, la dracu’; sa tes povesti peste aceste lucruri clare, sa mi-l imaginez printre cuvinte, sa-i construiesc viata fara sa-l cunosc vreodata.

Imi trebuie un blog de barbat colturos, dar sa nu fie JEG, ca p-ala l-am folosit.

~ de downtownjesus pe 15 August 2013.

6 răspunsuri to “”

  1. Morala: ai nevoie de-un barbat. Eu ti-am zis mai demult! :))

    Apreciază

  2. Awww… jeg… *puking rainbows* doa doa ♥♥

    Apreciază

  3. Da, stiu, pacat c-a fost singurul exemplu pe care l-am gasit. Oftat.

    P.S: I’m so never gonna puke rainbows. Why would you eat rainbows in the first place?

    Si nici inimioarele alea nu stiu de unde sa le iau, desi le vreau. Imi caut numai noduri in papura zilele astea.

    Apreciază

  4. Tre’ sa mananci prisme de sticla.

    Apreciază

  5. Walking Awake: Habar n-am ce-nseamna asta.

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
