Nadajduiesc ca intr-o zi ceea ce voi scrie aici sa fie realitate; intr-o zi, macar una, sa nu mai fie piese de teatru, carti bune pentru mine, oameni absenti si neuitati, muzici din urechile mele sau draga mea monarhie. Intr-o zi, vreau si eu, pentru binele meu si-al vostru, s-avem aici povestiri frumoase inspirate din viata, nu din minte, cu tigari reale, bratari reale, motociclete reale, garsoniere reale locuite de oameni reali, cu meserii reale si cu vicii reale. Zic si pentru binele vostru, ca sa vi se intoarca inapoi macar un strop din minunatia asta de energie pe care mi-o iau din povestirile voastre reale.

Mai copii, sunt prea obosita ca sa mai visez garsoniere. Sunt prea obosita ca sa mai visez orice.

Eu monarhie vreau sa fie in tara, n-accept nimic altceva in loc. Stiti voi cine-i Principele Nicolae al nostru? Nu stiti. Cautati, ca-i tanar si frumusel si-al treilea in rand la tron. Al nostru tron, leprelor.

~ de downtownjesus pe 11 August 2013.

Lasă un răspuns

 
