Pe piesa asta, intr-un optimism vesel de neamt blond, inalt si frumos, frumos simplu, fara privire sfasiata de nebunie si fara trecut zgomotos in voce. Fara nazisti, fara lagare, fara reguli bine respectate, intru clasicul stil german. Intr-o nebunie de om fara trecut si fara planuri.

Am impresia, foarte puternica de altfel, de vreo trei zile, ca numai canapeaua lui Liz, din toata lumea asta mare si colorata, m-ar putea linisti. M-as ghemui in coltul ei, cu genunchii la gura si cu fata ingropata in brate, pe piesa asta de mai sus repetata pentru cateva ore. Singurul, singurul, singurul loc. Toate celelalte stari de bine sunt false, nu exista de fapt, le maschez. Sunt anxioasa, am stomacul mereu strans intr-un ghem de vase si de ate, am presiuni externe si interne, trebuie sa aleg un cadou de nunta extraordinar, mi-e teama c-am sa te gasesc si n-am sa am habar ce sa fac cu tine, de nici unele, pe nici o parte, imi trebuie frumusete la nunta si stiu ca nu-s in stare sa fiu, ma simt urata, Doamne-Dumnezeule, atat de urata, incontinuu, fara pauza, in aproape orice companie si pe orice strada… Sunt, prin excelenta, anxioasa. Si-asa am hotarat, ca eu numai langa ei nu m-am simtit urata, in alea doua zile de Rammstein si de mers aiurea prin Bucuresti si de inghitit beri fara masura, cu oameni pe care nu-i (prea) vazusem inainte, nu m-am simtit urata. Ba chiar desteapta si amuzanta, ocazional. Si m-as duce la ei.

Mi-e mai mult decat dor. Ma arde dinauntru in afara, depresie de seriale proaste si lejere, gen Ally McBeal, de popcorn sarat si de bere la sticla. Pe canapea la Liz, unde nu-s urata si unde fac bine oamenilor, ca prin minune.

~ de downtownjesus pe 9 August 2013.

Un răspuns to “”

  1. ufa… m-am fastacit… si canapeaua s-a fastacit… hai.

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
