De cand am intalnit pe Liz in Vama, aburita si nedormita ca vai de capu’ meu, am impresia c-am avut in cap numai tarana pana acu’ patru zile. De exemplu:

Nu stiu cum am inteles eu ca Dina nu mai tine blog. Da’ nu stiu deloc-deloc, si-ajung acum, din intamplare, si dau acolo de-asa o padure de postari, lunga si lata cat toata zilele, cat sa-mi tina vreo luna. Tarana in cap, va zic.

Si-am mai realizat ca n-am umblat prin arhiva lui Liz, nu stiu de ce nu m-a manat curiozitatea pana acum.

Pe de alta parte, pentru ca rrimuna scrie rar o citesc invers cronologic. Ii un pic greu asa, dar ma descurc.

Din blog in blog, am mai descoperit vreo doua. Pe unul din ele, o doamna acuza alta doamna de plagiat. Eu cred ca doamna acuzatoare are dreptate, ca-i mai buna si mai blanda si mult mai simtita, fata de doamna cealalta, care-i urata si rea, nu stiu cum poate ea sa scrie si sa fie citita cu asa spini pe degete. Da’ eu n-am citit pe nici una, pana alta, da’ am aflat si-asta in sine e foarte bine.

Eu cred ca tu mi-ai luat mintile si mi-ai bagat tarana in cap. Noroc cu fetele astea, ca m-au mai trezit si ca scriu rar, cat sa le ajung din urma. Tot pe aceeasi parte, ma simt proasta inspre needucata, nu neaparat inspre sinapse putine si rahitice.

Astia de la Rammstein vin cu 9 camioane de chestii. Astia de la Rammstein is tampiti, dar is singurii oameni in fata carora as ingenunchia cu respect. Eu visez pentru ei un fel de manifestare populara, sa traga unul din public un artific d-ala de semnalizare si sa ne asezam cu totii in genunchi, cavalereste, a la secol XII, intru respect si multumire tacuta. Eu as face asta, iar ei ar intelege perfect gestul nostru. Dar na, pentru asta trebuie organizare, iar eu abia de am acasa un tricou „Rosenrot”.

~ de downtownjesus pe 24 Iulie 2013.

5 răspunsuri to “”

  1. Bre, nici eu nu ştiu de unde ai înţeles aceasta, poate fiindcă m-am tot mutat de pe domenii pe wordpress şi viţăvercea, de nu mi-a mai putut nimeni afla urma. De scris scriu rar şi eu, dar e boală grea şi nu mă pot lăsa întrutotul.
    Despre mine zice bărbatul că am numai prieteni din Buzău, ceea ce nu-i nici măcar adevărat. Despre tine aş zice că citeşti numai fete din Galaţi.

    Apreciază

    • Cam asta fac, intr-adevar. Am vreo doua si din Buzau, e drept, dar majoritatea zdrobitoare e din Galati. Bravo voua 🙂

      Apreciază

    • bărbatul dinei considera și despre mine că-s din buzău.

      Apreciază

      • Aaaah, deci de-aici vine greseala; pai sa-i spuna ca nu esti, ca doar n-o fi foc. Nici sa fii din Buzau nu-i rau, daca suporti sa nu fii nici moldoveanca, nici munteanca, ci numai un amestec. o corcitura, daca vrei. Altfel ii frumos, dealuri si munti si vita de vii si grane aurii, cat cuprinde judetul.

        Apreciază

      • prefer să fiu moldoveancă, îmi place să fiu moldoveancă.

        Apreciază

Lasă un răspuns

 
