Tot plimbandu-ma prin fundul arhivei mele si crucindu-ma la vederea idioteniilor scrise acolo, de fapt un sir nesfarsit de „ma doare” si „mi-e dor”, sucit si invartit in milioane de feluri nesimtite si egoiste, am obosit foarte rau si ma gandesc sa renunt la proiect. Dar, pe de alta parte, vad foarte clar acum ca n-are nici un rost sa pastrez aceste amintiri de dureri stupid-adolescentine.

As vedea un film cu Bruce Willis si ti-as fura tricoul cu „Ich Will!”. Ma cam enerveaza, ca vroiam si eu si ma gandisem si eu si-acum nu mai pot, ca oamenii or sa creada ca te copiez. Explica-le tu ca imi intampini proiectiile de capu’ tau, fara ca eu sa am ceva de spus in aceasta privinta.

Citind pe ici pe colo, mi s-a facut dor de toamna pe Magheru. Abia ce mi-am dat seama ca toamna pe Magheru inseamna ceva anume in viata mea, un anume dor si-o anume melancolie, de palton inca subtire sau de geaca de piele, cu esarfe colorate si cu inceput de bocanci, daca ploua afara. Unde ai fost tu asta-toamna? Dar in toamna asta, unde o sa fii?

Am impresia ca e vara de cinci ani incoace, parca toata viata mea m-a ars soarele si mi-a orbit privirea si m-a impins inspre somn si nepasare. 

Imi trebuie un pic de iarna, draga domnule.

~ de downtownjesus pe 22 Iulie 2013.

Lasă un răspuns

 
