eu sunt inca prinsa in sistemul de tricouri, albume noi, solistul de la Stone-Sour fost Slipknot poate solist Velvet Revolver, Stufstock-Top T-Iris la Sala Palatului. N-am cumparat nici un tricou nou de pe Bestial, dar doar pentru ca nici Bi-2 nici Blue October, nici Placebo nu si le vand acolo. Tricourile mele sunt vii, puternice, luptatoare, inca pe metereze, inca cu armele in maini, desi ele insele sunt arme. Lor nu le trece vremea.

In Milan Kundera, cred, erau niste fragmente care ziceau despre cum prietenii sunt un fel de albume fotografice, ca iti pastreaza imaginea fidela de la 15 sau 16 ani si ti-o pot expun oricand. Asta-s io, domle, sunt album cu poze, sunt DVD de clasa a 12-a, sunt lampa fermecata si daca imi mangai palma de cateva ori si ma lasi linistita intr-un colt o sa-ti spun despre ce vorbeai, cu ce te imbracai, ce cuvinte foloseai foarte des si la ce nu te pricepeai deloc, ce ascultai si cum iti arata camera. Dar asta nu prea se doreste, imi dadui eu seama azi.

Mno, nu mi-e bine. Trebuie sa invat despre microbi si raspuns uman intr-o zi in care nimeni-nimeni nu mai invata. Ajung eu tot timpul in situatia asta, nu stiu cum mi le aseaza sefa asta de serie a mea. Vin la Buzau, sunt dispusa sa vorbesc, lasati copiii sa vina la mine.

~ de downtownjesus pe 18 Februarie 2011.

Lasă un răspuns

 
