nu ma mai gandesc atat de mult la voi. i’ve been doing things that don’t remind me of anything. am invatat, am inceput sa vad un anime nou, am ascultat rock cantat in rusa, am jucat jocuri tampitele cu gradini si cu dragoni, cred ca am niste prieteni noi pana la urma, m-a laudat profu de anato si-am inceput sa beau ceaiuri verzi si negre. Nimic care sa-mi aminteasca de voi si totusi ma-ntreb ce ora e acum prin Canada. Eh, imi merge destul de bine deocamdata, trebuie doar sa ma hotarasc sa ma apuc sa invat la info. mi-am luat carti noi azi, daca ai vorbi cu mine as sti sa-ti povestesc despre zeii vechilor daci. Asta imi aminteste de Anubis, printr-o legare de ganduri ciudata. Eram prea copii in vremea lui Anubis.

~ de downtownjesus pe 13 Februarie 2011.

Lasă un răspuns

 
