am luat 8 la anatomie la Ispas and that’s like the coolest thing I did in school so far. Fara 9 la fizio de anu’ trecut. Am avut noroc si-am avut Bi-2, care mi-au permis sa intru in sala cu mainile in buzunar si cu piesa cu argint in cap. mno, asta inseamna ca trebuie sa-mi cumpar carte de rusa si un ceva de la Andreea, c-asta o sa-mi fie rasplata pentru fiecare examen de succes. si examen de succes inseamna cel putin 8, sa se stie. Asa. Nu pot sa fiu poetica acuma, acuma am sa fiu american-nepasatoare (mananc pungi de popcorn, beau kile de Cola si revad The Big Bang Theory).

Am iesit din cutie si m-am intins pe iarba, la lumina soarelui.

~ de downtownjesus pe 10 Februarie 2011.

2 răspunsuri to “”

  1. Hehe, felicitari pentru examen? Mai aveti multe examene? Ca sa stiu cand va mai asteptam la un vin/bere/ceai/cafea? 😀 Sau va vad direct la targurile de primavara?

    Apreciază

  2. eu, daca merg toate bine si n-am bete in roate, pe ultimul il am pe 16 martie 😀 asta o face cam primavara, nu? :-SS dar eu zic ca venim si clandestin.

    mulsumesc mulsumesc 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
