Beau ness, ascult HIM treaba aceea odata noua, dar deja veche de un an si va scriu:

2010 a fost anul in care am cunoscut multi oameni, anul in care am facut cea mai mare cantitate de small talk din vietisoara mea amarata, anul in care am stat relativ mult timp pe langa relativ multi oameni cu care n-am ajuns niciodata la vreun grad oarecare de apropiere interumana, dincolo de „buna”. mai sunt totusi, foarte putini, cu care am depasit acest aspect; totusi, nimic notabil.

a fost anul in care am ascultat multa muzica, diferita ea asa, anul in care m-am indragostit definitiv si irevocabil de Rammstein, de baiatu’ de la HIM, de Urma, de Alternosfera si de Placebo. Anul in care m-am intors pe la SOAD, Iron Maiden si Dream Theater cu nuante noi. Anul cu cele mai multe concerte Luna Amara si cu concert Sala Palatului Iris. Anul cu muzici noi si dubioase, din diverse motive. Dar mi-au placut toate si-mi vor mai placea.

Anul in care am citit foarte mult la scoala, anul in care tot n-am citit „Iubirea omeneasca”, anul cu Akutagawa, Soseki, Manuc Bei, Heinrich Boll, Philip O’Ceaillagh si cu altii, pe care nu i-am uitat, dar nu-mi vin acum in cap. Anul cu profa de histo, care citeste Henry Miller si eu ii urmez exemplul. Anul cu 2 milioane si ceva cheltuiti pe un brat de carti noi, dar ieftine.

Anul cu „Amintiri din Epoca de Aur”, „Kapitalism” pe nisip, in Hand, „The Boat That Rocked” si, mai ales, anul cu „Nunta in Basarabia” de 3 ori. Sa tot fie. (2011 va fi anul cu „Portretul luptatorului la tinerete”.)

Anul cu „Breaking the Waves”. Si cu „Iubiri interzise” si cu „Odiseea”, cu „Portretul doamnei T” si cu Leonard Cohen – „Famous Blue Raincoat”.

Anul cu Cata si cu Alex 🙂 si cu Tibi din cand in cand, cu povesti din copilarie si cu barfe despre oameni pe care nu-i stiu la fata, dar stiu cu cine si in ce mod si-au tras-o, cu jucat whist si cu rents din nou, cu „Shakespeare” si cu plimbari prin Centrul Vechi, tot  incercand s-alegi un loc in care sa stai, anul cu folositul RATB-ului, cu un drum in Drumul Taberei, anul in care ne-au dat drumul la pasaj, anul in care s-au inmultit cainii din spatele blocului, anul in care am descoperit KFC-ul datorita lu’ Cata care a tot insistat, anul cu zapada multa-multa, in ambele ierni, anul in care nu v-am prea vazut, anul cu dor constant de Orbu, anul cu treburi administrative, anul cu Brasov si cu Vama Veche, despre care nu putem sa povestim, ca suntem aproape de sesiune si ne doare si ne vine sa plangem.
anul in care am ajuns in punctul mult-dorit in care nu mai exista groapa din fundul careia sa ma uit la oameni. anul in care am iesit la suprafata, cu certificat si parafa.

anul in care au plecat ai mei din tara si anul in care i-am apreciat cel mai mult.

anul in care am cunoscut-o pe Andreea-Glorybox, care-i numai Andreea acum. Si nu numai pe Andreea, dar si pe Marius si pe mata cea mai frumoasa din cate am vazut, si io am vazut multe mate. Spre sfarsit, 2010 a fost anul cu Andreea, cu cutii si cercei frumosi, cu cavaleri, dragoni, sabii, castele, hanuri, haiduci, vampiri si zapada, in general.

Tot spre sfarsit, a fost anul despre care spun ca, in general, a fost bun. Complicat, dar bun. Dar stai sa-l vezi pe 2011 😀

~ de downtownjesus pe 3 Ianuarie 2011.

Un răspuns to “”

  1. La multi ani 🙂 Ma bucur ca ti-a placut la noi 🙂 Acum am adus si mata cea rasfata de la bunici asa ca avem momeala ca sa va mai chemam in vizita 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
