Azi este ziua lu’ Ilinca. Iiiiilinca. sa  ne-amintim deci de Ilinca.

  • Ilinca mi-a dat sa citesc „Noile suferinte ale tanarului Werther” si eu i-am dat sa citeasca vechea „Suferintele tanarului Werther” (a fost amuzant);
  • Ilinca mi-a facut cercei de un 1 martie, eu cred ca i-am dat atunci un ochi albastru;
  • lu Ilinca i-am cerut odata o tigara, ea a ramas singurul om de pe Pamant care a trecut prin aceasta experienta; era cu Pilif si n-avea tigara;
  • Eu si Ilinca suntem cu Green Day; nu ne-a batut nimeni niciodata pentru asta, dar ne-au zis niste lucruri si noi le-am suportat onorabil; cand eu si Ilinca ne-am nimerit la Top T, era cand lansasera „21st century breakdown” si ei ii placea „before the lobotomy”, da’ pe  mine ma obseda „viva la gloria”; dap, eu si Ilinca suntem cu Green Day.
  • eu si Ilinca am baut odata o cafea in Maestro, intr-o zi cand ploua urat si eu trebuia sa-mi fac buletinul, dupa ce Bucurestiul imi furase portofelul;
  • eu si Ilinca vorbeam rar cand eram acasa, dar stiam ca putem sa vorbim ore intregi fara sa ne punem prea multa minte la contributie;
  • am fost odata la ziua lu Ilinca in Felinare si-am stat la masa de langa scara;
  • o vedeam des pe Ilinca la Buzau, in parte si pentru ca eu salasluiam in clasa de langa toaleta fetelor de la etajul 1 din corpul 2, iar acesta era un loc frecventat de Ilinca; o vedeam mult mai des decat acum, dar asta-i problema mea strict, mi-e greu sa ma intalnesc cu oameni aici;
  • odata, dupa ce am terminat eu scoala, dar ea mai avea, am stat cu Ilinca pe o banca in parcul din Hasdeu si ne-am uitat la colegii ei jucand ceva cu provocari;
  • eu si Ilinca (si cu alti oameni) am fost la concert la Goran Bregovic la noi pe platou; mie mi-a placut baiatul acela care batea la toba aia mare si statea in stanga scenei si-avea pleata prinsa in coada; Eu si Ilinca suntem si cu Goran Bregovic.
  • cu Ilinca m-am intalnit pe ulita in Vama, si-am stat un picut la o masa in locul acela de pe stanga cum vii dinspre ulita principala, pe mal, cu mese mai de lemn prafuit si cu barman care parca nu stie sa faca „blowjob”;
  • m-am intalnit si in gara cu Ilinca, inainte sa plece in Vama; asta era  la Vama cealalta, nu asta de anu asta;
  • Ilinca sta intr-un loc frumos si linistit, face 3 in 1 bun (si asta nu-i atat de usor pe cat pare, domle) si are in casa cartile alea 2 scumpe; Ilinca citeste isteric „Viata ca o prada” si-are o problema cu filmele si cu ecranizarile, pe care o impartasesc; are profi misto, dar nu poate sa citeasca nici „Iliada”, nici „Odisseea” (dar sa fim sinceri, cine poate?);
  • Ilinca avea, cand era mai mica, o camasa in carouri cu gri si cu negru; pe modelul ala, eu am avut camasa cu carouri verzi.
  • eu si Ilinca am baut bere si-am inhalat acelasi fum in cele 3 locuri frumoase ale tineretului buzoian+la un Top T (la topul in care Luna Amara si-a lansat „don’t let your dreams fall asleep”), in niste vremi trecute, bune/rele, mai mult bune, ce sa mai incolo si-ncoace; eu si Ilinca am ascultat multa muzica impreuna si-am fost la multe aniversari ale diversilor oameni si-am sapat propriile noastre santuri in asfaltul din Buzau; eu si Ilinca am impartit multe lucruri, domle.

D-aceea plus altele, azi ii spunem lu Ilinca asa: la multi ani >:D<

~ de downtownjesus pe 5 Decembrie 2010.

Lasă un răspuns

 
