mai sa fie. chiar n-a fost atat de rau pana la urma.

am luat o nota buna (n-o meritam, a fost noroc simplu si-atat, dar am luat-o), am ascultat City Fm si m-am binedispus pana la urma, am venit acasa cu fetele de treaba, am mancat ceva bun si-am primit oaresicum dragoni 🙂

chiar a fost mult mai bine decat in alte dati. aaaacum o sa mananc un mar si-o portocala, o sa beau ceai si apa minerala, o sa tot ascult radio si-o sa-nvat, frate. si-o sa-mi iasa si-am sa-i fac sa creada ca ma duce mintea. fraieri.

azi avem tot Kumm, dar „rest in pieces” sau „hanging on a tree”, chiar nu stiu cum ii zice.

~ de downtownjesus pe 23 Noiembrie 2010.

Lasă un răspuns

 
