Azi avem materialism teribil si Urma – The Simple Things. Urmeaza lista de cumparaturi:

De la „I love Handmade” avem:

  • cutie. hohohooooo ce cutie. voi nu stiti, dar am Cutia, cutia cu reni si cu model pe margine si cu incuietoare frumoasa, cutia de Craciun care merge cu cutia cealalta cu zapada, cutia de la Glorybox. Cutia cu c mare, ma-ntelegi? Cutia.
  • dragoni, tot de la Glorybox. nu-mi amintesc daca am pomenit, dar trec printr-o surprinzatoare perioada de obsesie (inca tinuta sub control) pentru dragoni, cavaleri, castele si sabii, in principiu; si pentru demnitatea, onoarea, codul etic si moral adiacente, dar asta asa, mai subtil. Si nu mi-a trecut prin cap ca s-ar putea gasi ceva pe aceasta tema la un targ handmade, deci n-am fost pregatita, dar am vazut dragonii si-am luat dragonii si-s frumosi si-i iubesc, desi n-au inca nume. Vom medita si vom anunta.
  • cercei frumosi (tot de la Glorybox; nu facem reclama, ca nu-i nevoie.), doua perechi, nu va explic ca nu trebuie.
  • alte patru perechi de cercei, nu ma tin minte de unde, cred ca trei oameni diferiti. chiar n-as putea sa va spun.
  • sapunuri frumos mirositoare si frumos facute.
  • semnul de carte, care, ca si cutia, este Semnul de Carte, pentru ca este din piele si are decoratii si sunt atat de mandra de el ca mi-am luat multe carti ca sa aiba unde sa locuiasca.
  • o…nu stiu eu cum sa va spun, o bucata d-aia de catifea care se leaga in jurul gatului si care are o decoratie, una singura, in mijloc 😀 mmmm, nu stiu sa va explic. ceva frumos ce vroiam de mult.
  • altceva de pus la gat, cu trei melci si snur frumos.
  • brosa in set cu o pereche de cercei de mai sus.

Stiu, stiu, stiu, burghezia mea citeste ziare englezesti si fumeaza trabuc scump fara sa-i pese de copiii saraci din lume. Stiu, sunt in plin proces de pedepsire pentru lacomie.

De la Luna Amara: „Playlist” si tricou „X”.

De la Kilipirim:

  • Heinrich Boll – „Onoarea pierduta a Katharinei Blum” (nu de la Polirom, de la Humanitas, doar 7 lei)
  • Yasunari Kawabata – „Frumoasele adormite” (ca eu tot am impresia ca-mi place domnul acesta, desi n-am terminat „O mie de cocori”) (din nou, doar 7 lei)
  • Laurent Seksik – „Consultatia” (ca ni s-a parut noua interesant, era ceva cu medicina) (7)
  • De la Cotidianul, din Enciclopedica, „Primele religii” si „Monstrii”, ca erau ieftine (10) si ca-mi plac cartile astea
  • Irvine Welsh – „Varza reincalzita” (c-am tot zis si-am tot zis si tot zic de 2-3 ani c-am sa merg dincolo de „Trainspotting”, si-asta cred c-a fost 15 sau 20 lei, acu era momentul)
  • Aharon Appelfeld – „Badenheim 1939” (pentru ca, desi evreu si desi avand in titlu „1939”, nu e despre ceea ce pare atat de evident ca e si asta, domle, inseamna tare mult)
  • inca ceva, ce nu pot sa spun decat mai incolo
  • Julio Cortazar – „Cartea lui Manuel” (ca-i el. Julio Cortazar)
  • Nina Bouraoui – „Inainte de barbati” (c-a vrut ea, nu stiu de ce, incep s-o citesc maine)
  • „Ghidul xenofobului – spaniolii” (ca-i amuzanta si in mare parte adevarata, stiu din surse sigure)
  • si si si apoteotic incheind, stiti ce am? stiti stiti stiti? am „Eu, motanul”. Natsume Soseki, pentru ca am auzit de ea din doua surse total neconventionale pentru mine („Sarinagara”, care apare prin arhiva de p-aici, avea trei parti, una dedicata lui Natsume Soseki; Ryunosuke Akutagawa, pentru care eu am dezvoltat o atractie de nestavilit din doar doua carti, il numeste mentor) si pentru ca un baiat care mie-mi pare destept de la mine de la scoala o citea incantat in autobuzul care m-a dus, pe mine si pe el, la Muzeul Memorial „Victor Babes”, stiti voi cand, c-am scris. E prima data cand cumpar o carte pentru c-am auzit de ea din alte carti. Si stiu deja c-o sa-mi placa de moarte.
  • nu de la targ, de la Carturesti intr-o zi cand eram trista, am luat „Rashomon” de la Humanitas, c-avea 3 sau 4 povestiri de Akutagawa care nu erau in „Viata unui prost” si „Insemnari dintr-un bordel turcesc” de Philip O’Ceallaigh, care-i domnu’ irlandez care-a muncit ilegal pe un santier din Romania (domnu cu „Dulce e lumina”)

Ne-inclus in lista de carti, am luat colectie de reviste „Enciclopedia-saptamanal de cultura generala”, 26 de numere cu 3 lei. Tot ne-inclus in lista de carti, am luat o treaba frantuzeasca care se cheama „poster velour” si care este o foaie cu catifea neagra care deseneaza niste contururi si spatiile albe lasate de catifea pot fi colorate cu 5 carioci incluse in pachet. Avem doua modele, io am cavaler+dragon+castel+cer de noapte, ea are scafandru+epava-corabie de lemn, nu Titanic+pesti+fundul marii. Le-am colorat aseara, am dat 6 lei pe fiecare si-o sa le agatam pe perete, ca niste copii cuminti, care se joaca frumos, ce suntem.

Lucruri noi+euforia post-Luna Amara=> saptamana atata de frumoasa ca nici nu-mi pasa, orice-ar merge rau.

Si m-a sunat Ilinca si ma vad cu Ilinca.

The simple things, cum ziceam.

~ de downtownjesus pe 14 Noiembrie 2010.

4 răspunsuri to “”

  1. Te tin minte cu dragonii 😀

    Apreciază

  2. sunt greu de uitat :))

    Apreciază

  3. nu eu, dragonii. dragonii sunt greu de uitat. asa, ca sa fie clar si sa nu se creada prostii despre mine 😀

    Apreciază

  4. dupa ce ti-am declarat cum te-am tinut minte din prima clipa crezi ca mai trebuie sa faci astfel de specificatii? :)) sa vedem acum ce se crede 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
