Guys, I need some feedback here.

Eu nu mai pot de ceva timp sa scriu numai pentru mine; cele 10 randuri pe care le scriu pentru mine sunt o data intr-o luna si la sfarsit imi doresc sa nu le fi scris.D-aia nu pot sa vi le arat.

Dar eu aici scriu, de fapt, pentru niste oameni. Scriu ca sa nu ne sufocam infasurati in dragalasenii si in obligatii si in „daca mi-a trimis mesaj tre sa-i raspund” si in „ce-o mai vrea si asta acum”. Scriu ca sa stiti ca mai traiesc (si fac asta in eventualitatea improbabila c-ati vrea sa stiti) si ca mai cant, beau, respir si fac lucruri. Putin mai scriu si ca sa ma autoanalizez si ca sa-mi asez niste ganduri in ordine, dar asta vedeti si voi ca-i din ce in ce mai putin. E din ce in ce mai putin pentru ca nu-mi mai vine nici mie sa fac asta, trec o multime de idei prin mine si se pierd printre frunze si nuuuuu pot deloc sa le pastrez.

Nu ma chinuie lipsa de atentie (nu neaparat), dar daca mi se implanteaza in cap ideea ca nu mai citeste nimeni nici n-o sa mai scriu. Scriu si ma astept sa citeasca cineva, si daca asta nu se intampla, fara suparare, o sa apara intre noi spatiu si n-o sa am energie sa-l umplu. Sau poate o sa am, poate o sa pot in sfarsit sa scriu numai pentru mine aici. Am putea sa incercam si-asa.

Da’ parca n-as vrea sa renunt la casuta asta imaginara; nu inca. Dar nu ma supar daca trebuie. Vreau doar sa stiu pe cine trec pe plic.

~ de downtownjesus pe 10 Noiembrie 2010.

Un răspuns to “”

  1. me. pick me.

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
