Sunt fericit

si ma simt bine.

sa ma mut din serie a fost cel mai bun lucru pe care l-am facut pentru mine in acest an. nu pentru ca dincolo era imposibil de suportat, ci pentru ca teama de oameni noi m-a facut, in locul acesta nou, sa fiu foarte atenta la oameni si sa ma fortez in fiecare dimineata sa fiu altfel decat am fost pana acest-foarte-lung acum. si n-a fost greu deloc, surprinzator. mi-e bine acum. am impresia ca in fiecare zi fac un pas inainte pentru mine, pentru orice parte din mine.

Azi am fost la Muzeul Memorial „Victor Babes” singura, cu metroul si cu autobuzul. Am vazut un double-decker de Manchester, niste cafenele frumoase, un magazin de scrubs frumos, un caine frumos cu bandana la gat, o strada frumoasa si o canapea frumoasa. A fost o vreme tare frumoasa.

Mi-e atat de bine, ca nu-mi incap in piele.

Daaaaaar n-am chef de scris. Acu’ ce facem?

~ de downtownjesus pe 29 Octombrie 2010.

Un răspuns to “Sunt fericit”

  1. Nimică facem, scriem că suntem fericici, numai scriem.
    Eu mă bucur tare că Flo s-a întors pe interneturi. Pare mai bine.

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
