stai c-am uitat:

eu vroiam sa va zic ca am gasit 2 oameni care-s actori si-mi plac tare tare mult. in cea mai mare parte pentru ca am impresia ca personajele lor se amesteca foarte mult cu personalitatea lor reala si am un puternic sentiment ca-i cunosc.

Goran Visnjic si Katherine Moennig. Oi zice eu cate ceva altadata, c-acu stiti ce se intampla.

Sa va mai vorbesc, trebuie, candva, despre „Nunta in Basarabia”, „Marti, dupa Craciun”, „Pescuit sportiv”, „The Boat That Rocked”, „Captiv de Craciun”, „Portretul Doamnei T”, „Iubiri interzise” si „Gia”, I guess. Siiiiii asta, filmul ala cu piesa aia, „Summer Wine”? Stiti ma? Das liebe ceva, nu-mi amintesc. ala. asta-mi amintesc acum. asa, si Stufstock. Dar pentru Stufstock trebuie sa fiu puternica psihic, si asta se intampla rar.

~ de downtownjesus pe 29 Octombrie 2010.

Lasă un răspuns

 
