Vin. Eu la mine la Buzau n-am nici o legatura cu retelele de comunicatie inter-personal computer (ce fraza frumoasa am inventat), deci eu aici n-am sa mai scriu curand. nu ma asteptati, mergeti la vietile voastre, oricum pe majoritatea am sa fac cumva sa va vad cu oase, cu muschi si cu vorbe. asa.

va las mostenire: Joe Purdy – Ode To Sad Clown

Audioslave – I Am The Highway

Luna Amara – Chihlimbar (stiu eu ca voi ati uitat. na, v-am amintit.)

siiiiiiiiiii                  Tapinarii – Sunt fericit

si cu asta m-am dus. Doamne-ajuta sa nu se intample nimic urat, sa nu curga sange sau lacrimi, sa ramana toate la locul lor. Ne citim cand oi impusca pasarea Internetului.

~ de downtownjesus pe 20 Iulie 2010.

Lasă un răspuns

 
