trebuie sa ma intorc pe strazi si am emotii.

niste intersectii, strazile dintre ele, biblioteca judeteana, „ne vedem pe platou, la fantana”, Rusticul (acelasi tot timpul), bulevardul, Crangul, La Scoala 1, Dorobanti, Tineretului si Marghiloman (care probabil acum nu mai are intrarea aia smechera pe care o stiati voi), parcul din curtea scolii, spatele blocurilor din toate punctele cardinale si, mai presus de toate-toate, posibilitatea reala sa fiti voi. Aici, nu sunteti niciodata cand mi se pare, si ma corectez dupa 2 secunde. Acolo, o sa trebuiasca sa-mi pun mana la ochi, sa ocolesc copacul cu privirea, sa analizez mersul si parul (desi astea se poate atat de bine sa se fi schimbat), sa-ntreb in dreapta sa vad daca e aceeasi parere si-abia la sfarsit sa am o concluzie. dupa care urmeaza reactia, care e din nou o problema, diferita pentru fiecare, dar la reactie mi se opreste camera de filmat. spontana sa fie, domle.

mi-a intrat in cap ca daca vii, eu n-am sa aflu, pentru ca nu mi-am luat un „la revedere” frumos cand ai plecat. n-am avut curaj, ar fi fost mult mai greu (acum imi pare rau, poate n-as mai visa acum si nu m-as mai gandi atat de des), aveam admitere.

mi-e dor sa produc fericire, zambet, liniste; si-asa vin acasa, setata pe buna-dispozitie si entuziasm. you are warned.

mi se pare ca nu ma mai citeste nimeni, iata o ramasita de constiinta de blogger (care-mi aminteste de Pav).

imi amintesc tot felul de detalii, pe masura ce s-apropie miercuri. de exemplu: Prej si cafeaua neagra, balconul fostului apartament a lu’ Orbu, problema lu’ Pav cu cuvintele englezesti care se strecurau in discutiile noastre (sa vezi cand o sa m-auzi taind cuvintele sau mancand ca o pisica o shaorma in jumate de episod de Two and a Half Men), spatele cladirii in care stateam la Baia Mare cu curtea omului care taia un copac cu o drujba in timp ce cainele lui (frumos ciobanesc german) latra isteric. Simtesc departarea.

mi-am pus link pe facebook, sa-mi alin nevoia de atentie.

am de invatat inca trei capitole infernale, gata pa pa pa. Pa

~ de downtownjesus pe 15 Iulie 2010.

4 răspunsuri to “”

  1. You seem kind of happy, for a med student…

    Apreciază

  2. Dina te mai citește, deși n-ai ieșit cu ea la bere, mă, blogăre.

    Apreciază

  3. Si Liz citeste. Am zis, am spus.

    Apreciază

  4. One-eye-Bob: oh but i am. nu-s nici macar sigura ca nu platesc taxa la anu’, si totusi sunt.

    Dina si Liz: sunteti slabe, domle. in loc sa ma lasati sa-mi plang de mila si de singuratate si voi sa radeti prin spatele meu, stiind ca cersesc atentie in zadar (pentru ca deja o am), ati fost atat de slabe incat sa sariti cu alinarile pe mine. slab, domnisoare, slab. (acuma, la cum scriu eu, nu v-ar ataca nimeni daca ati inceta sa cititi. serios :D)

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
