ascultand Rammstein si colorand schema cu structura glandei submandibulare la om (dupa Davies-2001), imi vine sa trag linie punctata si sa ma gandesc ce s-a scurs printre puncte. Cred ca o sa dureze ceva posturi, aviz.

de exemplu, maine vom merge la „I Love Handmade” si Alexandra-Glory-Box o sa ne recunoasca si de data asta si acum o sa-i spunem cum ne cheama si cum eu am 5 la anatomie si nu pot sa-mi cumpar nimic de la ea, drept pedeapsa. Si ea o sa zambeasca si-o sa spuna ceva dragut, va anunt eu maine ce. Trebuiesc pedepsita, da. (LAter edit: Tuuuu, o cheama Andreea, esti nebuna?! Vai, Doamne, iarta-ma, Andreea, eram tanara si imprastiata.)

Refuz sa ma gandesc la primul 5, care e la al doilea mare examen al anului, primul al sesiunii asteia. Accident sau vina, nu stiu, imi fortez in creier parti bune si scuze, dar nu cred ca merge prea bine. doar merg mai departe, ce atata dramatism pentru o linie incolacita?

Also, I was looking very Shane that day.

Also, ma inec cand ma gandesc la Rammstein aici. Brrrrr, stop stop stop. (voi, astia care va duceti, sa faceti un spectacol frumos pentru ei, da?)

am scris niste lucruri pe care am sa vi le arat candva, cand am timp sa le transcriu.

m-am reapucat de manga Yaoi, si m-am oprit inainte de anatomie. dar vreau sa vad Bleach, daca mi-l ofera cineva.

~ de downtownjesus pe 25 Iunie 2010.

Lasă un răspuns

 
