inner glow

stau aici si e exact la fel. sunt in umbra si totusi mi-e bine, pentru ca stiu ca daca as vrea, as putea sa ies. am 5 oameni care invata microbiologie si nici unul nu stie cum se invarte centrifuga, si asta ma face sa zambesc exact la fel. sunt bine in spatele atlasului meu de anatomie si in spatele fluturarilor de maini de pe coridoare care nu mai au de atat de mult timp aceiasi destinatari. (si daca ati tinut la mine, cand o sa-mi mai demonstrati asta? prea tarziu acum, o sa raman cu impresia asta pana la capat.)

ascult blue october din nou, am trecut prin Rammstein si Placebo. as conduce un 4×4 negru prin California, pana la Ocean, si-as putea vorbi despre orice. si daca plec, ce-o sa fie? nimic. o sa fie mai bine pentru noi, atat de simplu este totul. simt nevoia sa nu-mi mai ascund semnele. si mi-e dor de Octavian.

~ de downtownjesus pe 16 Iunie 2010.

Lasă un răspuns

 
