incercam, incercam. mai scriu pe hartie, pe ce apuc, din cand in cand, doar ca mi-e greu sa le public aici. „Public”.

A fost o zi cu soare frumos, intr-un sala cu cadavre ciopartite; si soarele lumina viu un plaman mort, si asta mi s-a parut un lucru frumos pentru medicina. ca soarele intra si in sala de anatomie si arata bine pe un plaman gri, pe niste halate albe si pe niste bucati de panza ingalbenite.

Suntem niste groupies, pentru Glory Box si Luna Amara. Glory Box ne-au observat (avem doua randuri pe blog), Luna Amara mai are inca mult pana in acel punct. si eu trebuie sa slabesc ca sa reincap in tricoul lor.

Uneori simt oboseala difuzata in creier, imi simt nervii maruntiti si fierti si mirosind a mucegai, imi simt dintii strepeziti de la atata scrasnit si vreau sa vorbesc, simplu, cu un cineva care stie ce-i ala un anime. Cu cineva care stie bine ce stie despre anime-uri. nu stiu cum, Bucurestiul nu s-a dovedit deloc suficient de mare pentru mine. Ma gandesc sa ma mut din serie, intr-o incercare de mai bine. desi maine am sa am din nou impresia ca nu-i chiar asa de rau, si-am sa-mi gatesc la foc mediu nervii din nou.

mai traiesc, imi cer scuze pentru cei care au, din cand in cand, indoieli. serios, imi cer scuze. nu pot insa sa promit ca n-o sa se mai intample.

ma uit la „two and a half men”, in incercare semireusita de amuzament. acuma, asta-i, nu pot fi tot timpul sclipitoare. m-am reapucat, azi, adineauri, de manga, am scormonit interneturi si-am gasit siteuri noi, anunt daca-i ceva bun. am terminat „Si dulce e lumina” de un baietel irlandez cu nume cu O d-ala ciudat, bunicica. nu foarte marcanta, doar putin, doar vreo doua povestiri de fapt, dar merita deranjul. am citit ieri prima povestire din „Toate focurile, focul” de Julio Cortazar si-am ramas trasnita: frumos rau. ascult Rammstein in prostie, nasc o pasiune furtunoasa, vreau sa-i fur biletele lu Tudor, vreau sa vad pe oamenii acestia. am citit traducere versuri pe net, n-am ramas la stadiul de „ritm bolnav”, da? imi plac: „Reise, reise”, „Rosenrot”, „Haifisch”, „Fruhling in Paris”, „Stirb nicht vor mir”, „Feuer und wasser”, „Moskau”, „Los”, „Amour”, „Waidmanns Heil”, „Rammlied”. Inca piratez celelalte albume, nu sariti, care cu furci, care cu ciomege. (Later edit: Manca-o-ar mama pe ea de copil mic. Da-i inainte, cu tupeu.)

Sunt, totusi, zile bune pentru medicina, zile in care ar fi mai frumos decat de obicei sa fii bolnav, zile  in care ar fi mai frumos decat de obicei sa fii medic, zile in care SUUB e al meu si cainele alb din curte e amigo mio si sunt multi oameni care seamana cu voi. zile in care taci si-nghiti, pentru viitorul camp de lupta asfixiat de fum de tigara.

~ de downtownjesus pe 22 Mai 2010.

Lasă un răspuns

 
