miroase a primavara exact cum miroase la buzau (ilinca o sa va spuna cum) si asta e melancolic-incantator. parca mi-e dor zilele astea.

zilele astea, mi s-a facut dor de voi. dar nu de voi asa, in general, de fluxul catre The Jack sau de geci de piele, ca d-astea mai am parte prin metrou si prin holuri, mi s-a facut dor de voi, pe care va stiam. de bancul cu bombele care se intalnesc la mijloc, de tigarile de toate felurile, luate de unde se poate, la bucata de la magazinul de pe drum sau de la colegi/prieteni/cunostinte, de tricourile cu si cu si cu, de Prefectura si de bulevardul luat la picior de atatea ori, cu atatea companii, in atatea ocazii, incat a devenit prima imagine pe care o vad cand apasa cineva butonul „Buzau”, de Top T si de copiii iresponsabili si mici, fata de care tricourile noastre ultraspalate sunt datoare sa fie ingaduitoare, de parc, de holuri, de partea aia anume a coridorului de la etajul 1 din corpul 2, de tunsorile si de pierce-urile noi, de drumul spre scoala „omul potrivit la locul potrivit si la timpul potrivit”, de „pus bani” pentru orice, de dat bani imprumut, de cantat „vulturul (taci in pula mea)”, de bomboane date de ziua noastra, de Felinare, de Pantera-Walk, de Caine si de fetele pe care le tot cheama ceva cu „ina”, de concertele rare la care ne ingramadeam si de multimile de oameni in care ne cautam, gaseam, pierdeam, regaseam. de In the Death Car live, pe care nu cred c-o s-o mai aud vreodata asa, de primul Luna Amara, de Cargo si inca ceva, de Mayfest. si de Dan Puric, si de Pav pe o scena. si ma opresc inainte sa apuc sa mai dau alte nume de care mi-e dor.

nu mai beau bere si nu le mai dau nimic colegilor. nu mai beau bere de mult, cred ca de-asta vara si cred ca n-o mai beau ca un fel de lenes dar adus acelor timpuri, in care nu pricepeam cum de lu Orbu ii place Redd’s, in care umpleam mese de lemn cu pungi de pufuleti, de seminte si de Lotto si cu sticle de bere, in care berea te elibera si usura povara unor drame cumva frumoase, la care raspunsul era tot timpul „sunt tanar, doamna”.

desi Vladimir ar putea fi un destul de bun inlocuitor, el nu vorbeste la fel de frumos despre Satriani si despre Steve Vai, nu se joaca atat de mult joculete destepte (desi poate o face, habar n-am de fapt, imi vine sa zic asta; n-are cum sa se joace mai mult), pe chitara lui n-o cheama la fel de frumos si n-are tricouri negre. he’s no good.

mi-as uda putin obrajii si-as bea un pahar de vin rosu.

si mie mi-e dor, Ilinca. dar nu-mi vine niciodata sa vorbesc pe mess cu tine, asa cum nu-mi mai vine sa vorbesc pe mess deloc. imi aminteste de distanta, desi demult il foloseam pe o distanta de cateva strazi. nu stiu, am o scama.

si in ziua in care m-a apucat dorul de voi, pe inserat, Tudor (profu meu de anatomie, care are bilete la Rammstein cumparate din banii nostri de studenti saraci) a vorbit despre concertul lui Megadeth si despre cum o sa mearga la tot ce canta pe langa Rammstein in seara aia, despre cat a costat sa vina Steve Vai la noi si alte d-astea. a fost cumva mai bine, dar si cumva mai rau. desi mi-e dor, cred ca vreau sa-mi prelungesc pauza din heavy metal lifestyle.

ei, asta-i. acu ma duc la scoala cu Ramona, si fostii vostri sine m-ar condamna pentru asta. sau ar rade, mai degraba. dar ea e de treaba si stie cine sunt Blue October, dincolo de suvite.

si m-am minunat, pentru prima data de cand nu mai tinem legatura, ca nu tinem legatura. se pare ca, de fapt, nu ma asteptam cu totul la asta. ei, impartim o vina, nu pentru asta avem sa ardem in Iad, pana la urma.

Motto: Don’t worry, be happy.

~ de downtownjesus pe 22 Martie 2010.

2 răspunsuri to “”

  1. La Rammstein in seara aia canta Stone Soure si eu o sa ascult! acolo… of. Me somehow worried, not happy…

    Apreciază

  2. ascultare placuta 🙂 cred c-as fi vrut sa vad Stone Sour, desi nu cred ca am ascultat vreodata altceva in afara de „Through Glass”. dar ar fi fost interesant, clar.

    si eu la fel. dar parca-parca sa-mi repet asta de cel putin 10 ori pe zi aduce o oarecare usurare.

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
