mi-e dor sa fiu bine fara aventuri. mi-e dor de locurile in care niciodata nu se intampla nimic, de oamenii care niciodata nu aveau sabii imposibil de smuls din piept, de drumurile care se intindeau in fata mea, liber, fara paduri infricosatoare sau ziduri din lut ars. mi-e dor sa-mi fie soare.

ei, n-am sa, totusi. mi-am propus sa fac lucruri utile cu internetul, am terminat prima carte vizibil-feminista din viata mea („Arlington Park”, Rachel Cusk sau asa ceva), m-am intors cumva la Blue October. avem mancare multa, eu imi incep perioada anuala de fructe-ceaiuri-si-ciocolata, zic ca-nvat. nu-mi place tara, nu-mi plac colegii, mi-e dor sa-l vad pe regele Mihai la televizor, vorbind de la Savarsin despre o tara obosita, as vrea sa-mi treaca scarba legata de fotbal ca sa pot sa ma intorc, ma-ntreb uneori ce mai face kimmi raikkonen, inca ii mai dau tarcoale lui Andrei Makine (pentru ca Andrei Makine trebuie luat in doze regulate si fixe), poate pentru ca e ultima, si e primavara. si pentru ca e primavara, parca-parca o sa fie bine, pana la urma. cel mai rau lucru care s-ar putea intampla ar fi sa disparem, si noi nu vrem asta. deci da, cred ca o sa fie mai bine, nu? da, da, da. sa-mi amintesc sa nu uit ca what really matters is everlasting. da da da, sa nu uitam asta. and black will become white, somehow.

le-as varsa, dar parca n-am. n-am vehicule.

~ de downtownjesus pe 14 Martie 2010.

Un răspuns to “”

  1. mi-e cam dor de vorbit cu tine.

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
