la multi ani. ma face sa zambesc cald fiecare post din care imi dau seama ca ti-e bine, ca portugheza nu s-a dovedit deloc a fi o alegere proasta, ca bucurestiul nu a fost nici pentru tine marea dezamagire care sa ne faca oameni mari si seriosi.

adevarul e ca n-am cuvinte. d-asta nici n-am sunat, d-asta nici n-am sa sun, nici nu vreau sa te semese. pentru ca n-am cuvinte. invidiez putin drumul tau drept, desi nu ma apasa in nici un fel faptul ca eu n-am putut sa-l tin pe al meu prea mult timp. dumneata imi pari cel mai lin bloc de piatra din cate blocuri am zarit pana acum cu ochii sufletului. miezul dumitale este de neclintit si stiu ca nici o arma omeneasca n-o sa-l ciobeasca vreodata. dumneata esti frumoasa si imperfectiunea noastra se bucura ca a avut norocul sa te cunoasca.

la multi ani. pentru dumneata: Zdob si Zdub – Doina Haiducului

~ de downtownjesus pe 7 Noiembrie 2009.

Un răspuns to “”

  1. eu aș fi vrut și încă vreau să suni. Dar pot să-ți respect decizia și depărtarea care e atât de aproape. Te caut cu privirea și aș fi vrut să ne întâlnim măcar întâmplător, la metrou, dar nu ne-am. Dacă tu zici că e mai bine așa, poate că e. Nu vreau să-ți invadez spațiul vital.

    Mulțumesc. (și nu o să ascund că mi-e dor și că aș vrea… )

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
