de ce-o sa-mi fie dor de-acum incolo, e de rigurosul meu program de televiziune. are sa-mi fie dor de Mircea Badea de la 10, de maratonul AXN din fiecare zi, care incepea cu Third Watch la 11, facea o pauza la 12 pentru Betty cea urata combinata cu All Saints in pauzele publicitare (motiv pentru care inca nu stiu exact cum ii cheama si care-i treaba intre ei), continua cu House-ul vazut in reluare din seara precedenta si cu Stargate-ul tot in reluare, dupa care facea marea pauza dintre 4 si 7, singurele trei ore in care existau sanse sa misc un obiect de la locul lui, ore urmate de episoade noi de Stargate si de House, continuate ieri cu Sanctuary (care ne placu tare mult, din cauza de idee si de Amanda Tapping) si cu Blood Ties (care ne place, evident, din cauza de Kyle cumva, care-i bun de vampir. ala da vampir domle, nu ca Robert Pattison. sau Pattinson. sigur tt.). are sa-mi fie dor tare de zacut in pat si de vorbit cu SG-1. are sa-mi fie dor de House si de pauzele publicitare in care jucam tetris pe telefon. are sa-mi fie dor sa salvez planeta facand nimic.

Skittles imi amintesc de House, de cand le manca Ileana si „zici ca esti House cu Vicodin-ul lui” si-mi amintesc de examenul de admitere, cand le rontaiam cu nesimtire in timp ce ma uitam la concurenta ca la televizor. aveam cutie rosie si le-am mancat pe ultimele afara, in parc, dupa ce am iesit din sala si cand mi se parea ca oamenii din parc se uita ciudat la mine. as vrea sa am Skittles si in prima zi de scoala, si in alte zile de scoala. imi dau ocupatie, is strigator la cer de bune si imi amintesc de House si de Bucurestiul in care eram vizitator.

as fi vrut sa va adunati cumva, intr-un loc in care n-am fost niciodata constransa de imprejurari, si sa dau de voi, ca din intamplare. sa va fi gandit toti sa va luati ramas bun de la oras in aceeasi zi, la aceeasi ora, si sa faceti in asa fel incat Canada sa fie aproape. mi-ar fi placut absurd un zambet de la fiecare. just for the record.

cu putina rabdare, urmatoarea scriere va fi peste mult timp, de la un laptop, dintr-o alta parte a hartii.

~ de downtownjesus pe 25 Septembrie 2009.

2 răspunsuri to “”

  1. dar acea parte a hărţii va fi doar puţin mai încolo. puţin e un cuvânt esenţial. mă întreb dacă o să ai timp să ţi se facă dor de rutina atât de frumoasă cu serialele. ştiu cel puţin două persoane care o să te ajute să găseşti o altă rutină. şi poate când te întorci în Buzău o sa te întorci şi la rigurosul tău program de televiziune. Smile, young lady. Hug :*

    Apreciază

  2. serialele au sa ajunga la alte sezoane, dar eu zic ca o sa ma intorc si la programul meu de televiziune.

    i smile 🙂 >:d<

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
