ain’t no reason.

ar trebui sa spun doua vorbe despre moarte, pentru ca nimic n-o sa ma fereasca vreodata de ea. uneori uit de psihiatrie si ma gandesc ca ma duc sa vad moarte si sa invat sa spun despre ea. ma mai gandesc ca trebuia sa  le spun asta copiilor de-a 9-a; eu sigur n-am stiut-o atunci. nu conteaza, nu intelegi cum functionez, si nici eu nu inteleg. stiu ca n-am mai plans de mult si ca as fuma o tigara.

sezonul 5 din House. e abia 21:37 si mai am timp sa invat. poate vei muri in mainile mele si intr-o zi am sa plang pentru tine, desi nu insemni nimic azi. sau poate vei fi salvat de mainile mele. oboseala.

Iron & Wine – Passing Afternoon

~ de downtownjesus pe 15 Septembrie 2009.

Lasă un răspuns

 
