(fara vreo legatura cu adevaratul subiect, care nici el nu exista inca) am hotarat sa fac din tricoul cu Maiden primit la revelionul ala apoteotic (si nu prea, pana la urma) rochie. adica sa trag de el in toate partile si sa-l lungesc. pentru ca imi trebuie mie o rochie prin casa si nu-mi place oferta pietei (pe care nici n-am scormonit-o, apropo). domle, nu e frumos sa ai rochie-tricou cu Maiden? de acord sau nu, eu v-am spus.

Rammstein in cele din urma, dupa vreo 5 ani de urme. totusi, altfel de Rammstein.

moleseala iubirilor care se stiu, asa scrie in noul meu carnet Moleskine de wanna-be-writer-blogger-journalist-human-being. moleseala, toropeala, topire treptata, lipsita de bruschete sau de tensiune. doi oameni ale caror corpuri se ating lateral prin tesatura hainelor, care au stabilit deja ce sunt in aerul care incepe dincolo de canapeaua de lemn pe care stau, dar carora nu le pasa decat de ceea ce sunt unul pentru altul in aerul de dincoace de canapea. intre ei nu incape frig, desi e toamna si li se incurca frunzele prin par, desi e vara si ii mananca tantarii, desi e iarna si masa de langa calorifer nu era libera. isi gasesc loc si timp de dormitare calduroasa indiferent de anotimp, iar ceilalti ghicesc ca se iubesc doar din cateva priviri aruncate pe furis. iubiri care se stiu si care nu se pot ascunde, chiar daca vor neaparat s-o faca.

in continuare, ma voi intoarce la cantecul cu piticul si la alina manole. daca-i obsesie, obsesie sa fie.

~ de downtownjesus pe 16 August 2009.

Lasă un răspuns

 
