mie imi place „Chrno Crusade” atat de mult, ca am ajuns sa-l visez. de fapt, era doar atmosfera de „Chrno Crusade”, a carui actiune se desfasoara in New York-ul si San Francisco-ul anilor ’20. frumos anime. eu am visat o casa cu tapet in alb si albastru, ca patura sub care fug tot timpul, o canapea in aceleasi culori, cred ca chiar cu acelasi model ca patura, o cutie de bijuterii cu forma de canapea, cum sunt alea de la hi-hi, o fotografie care surprindea canapeaua si tapetul, la care ma uitam fascinata si ziceam „vai, e exact la fel ca in poza” si o geanta verde deschis de doctor interbelic, pe care vroiam io s-o am neaparat cand ma faceam doctor si nu vroiam sa las pe nimeni sa mi-o ia. si pe urma tu ai intrat pe usa din spatele canapelei si ne-am asezat pe canapea, dar tu nu aratai ca acum, si nici eu nu aratam ca acum, dar nu pot sa-ti spun cum aratam. ciudat vis, mai ales ca m-am trezit extrem de bine-dispusa. atat de mult imi place mie „Chrno Crusade”, in care demonii sunt frumosi rau si maicutele au pistoale.

eu am agrafe de hartie, care se cheama clipsuri, care-s mari si sunt exact-exact ca alea pe care le avea Usami pentru manuscrisuri. si uimitor, agrafele astea de hartie mi-au dat o imensa energie pentru variante de BAC si alte treburi.

tanti lazar a fost rea si m-a suparat mai tare decat eram deja pe ea, pentru ca le-a gasit pe andrada, pe ema si pe madalina fara uniforma si le-a dat drumul pur si simplu, fara macar trecere pe lista. ca sa nu mai zic ca banu nu le-a spus nimic. ca sa nu mai zic iar de tricoul cu „Vodka”. uof, revoltele astea adolescentine.

postelnicu iar vorbi frumos, si ma facu sa ma simt bine. si-mi zise ca mai am de lucru, dar ca e o lucrare bunicica. 9 mare, plus mare, 10 mic. om vedea vineri ce se trece. si proiect despre Irlanda, ca n-am avut ce altceva alege, ca au luat-o de la Avramescu cu alegerea, si noi, astia de pe randul de la usa, am ramas cu alde Bosnia, Hertegovina, Serbia si Muntenegru. pe care eu le-as face, nu-i problema, dar nu prea imi vine acuma sa descopar culturi noi. parca as incerca totusi cu Macedonia.

vazui ieri la stiri, si bucurie mare simtii, ca nu-l lasam pe domnul presedinte al Ungariei sa intre cu avionul in tara. el, nenorocitu, vine cu masina, fir-ar mama lui, dar asta deja are o mica importanta, eu ma bucur ca nu-l lasam sa intre. mi se pare o chestie absolut extraordinara din partea tarisoarei mele, despre care credeam, totusi, ca am lasat-o mai moale spre de tot cu lupta impotriva autonomiei domnilor unguri si cu luatu inapoi Basarabia. deci cum ar veni, daca vii sa sustii autonomia, poti foarte bine sa nu vii deloc. pai da sigur, purtaram niste razboaie pentru bucata asta de pamant, draga domnule, si daca dumneata n-ai curajul sa recunosti un adevar istoric, apai stai la mata acasa si vezi-ti de treburile dumitale, nu veni la noi cu agitatiuni d-astea, ca si-asa avem destule pe cap. si oamenii de la Noua Dreapta se pun pe treaba pe 15 martie, de ziua maghiarilor de pretutindeni. care ei si-o pot sarbatori cum vor, n-am ce zice, n-am ce comenta, e ziua lor, sa bea si sa cante si sa se bucure, ca si romanii fac la fel de 1 decembrie, da’ fara treburi d-astea murdare si dureroase, bine? asa. in rest, n-am nimic cu ungurii. daca ar vorbi si romana, mi-ar chiar si placea de ei. altfel, nu se poate.

~ de downtownjesus pe 14 Martie 2009.

3 răspunsuri to “”

  1. Dar domnul preşedinte tot a venit în ţară.
    Ce culoare sunt canapeluţele de la HiHi ? Că am mai găsit un magazin cu canapeluţe, cred ca negre. A şi roz :))

    Flo, când ieşim la un ceai ? 🙂

    Apreciază

  2. canapelutele de la HiHi is tare colorate, is roz si albastre si portocalii si albe si au dungi in principiu, ca d-asta is asa colorate 😀

    piiii daca vrei ne vorbim saptamana asta si mergem dupa ore, daca nu, in acest week-end nu pot ca ma duc la cine mi-e drag, adica la bucuresti 😀 dar in celalalt week-end iesim 😀 si sa stii ca mi-i dor de un ceai.

    Apreciază

  3. Şi eu mă duc la Bucureşti weekendul ăsta. Deci e ok în celălalt 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
