vroiam sa va spun asa:

ca azi a plouat.

ca am scapat de ziua infernala cu multe teste si multe ascultari.

ca am teme frumoase, gen reclama asta si discurs despre „if there is will, there is a way”.

ca totusi ma duc la medicina, indiferent ce ar insemna asta.

ca imi place cuvantul „daimon”, desi n-am de gand sa-l folosesc in viata de toate zilele. e prea pretios, zic.

ca azi a plouat si asta imi place intotdeauna.

ca am vorbit cu pav si bucuria mea e inexprimabila. (daca o aduni si cu faptul ca m-a sunat Orbu pentru tema la romana, deja o sa te sperii.)

ca maine sper sa fie frumos. si ca n-o sa fie atat de greu sa ridic mana.

si ca imi place jocul dinei, dar voi lucra la el maine.

~ de downtownjesus pe 6 Martie 2009.

Lasă un răspuns

 
