I wish you:

Sunrays and Saturdays,
Perfect starry nights,
Sweet dreams and moonbeams
And a love that’s warm and bright;
Sunrays and Saturdays,
Friendships strong and true,
Oceans of blue and a room with a view
To live the life you choose.

frumoasa urare pentru aniversari si sfarsituri.

mainile mele au probleme zilele astea. intr-un fel absolut minunat, se ranesc tot timpul si eu nu-mi dau seama cum. mi-am jupuit o bucata buna de piele incercand sa desfac dopul unei sticle de Pepsi care parea sudat de gatul sticlei, m-am intepat, taiat, lovit, strivit, iritat. acu nu va imaginati ca mainile mele arata ca dupa razboi, nu-s chiar asa, doar ca-s mult mai ranite decat de obicei. nu stiu de ce gasesc acest fapt poetic si demn de impartit cu mediul inconjurator.

je ne m’en souviens pas.

~ de downtownjesus pe 22 Noiembrie 2008.

Un răspuns to “”

  1. aceeasi aventura, aseara, giusto de ananas

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
