hai sa va mai zic ceva.

in ziua aia in care am cerut o tigara…ma freaca de mult grija asta. impulsul asta. nu stiu de ce, sunt rare momentele in care simt nevoia sa fumez, si ti-am spus ca as vrea sa stiu de dinainte sa o fac, asa cum teoretic nou-nascutii stiu sa inoate. in ziua aia eram rau, nu fusesem inca fericita pentru ei, fusesem sa-mi cumpar bilet si nu reusisem pentru ca al meu carnet de elev nu era vizat la zi, era frig si toamna si era imaginea aia a lumii facuta tandari care ma scotea din minti si atunci impulsul a devenit ceva mai mult. ascultam guns’n’roses si ma gandeam cat de bine ar fi sa am o tigara, sa ma duc acasa, sa ma asez turceste pe covor cu Guns’N’Roses bubuind in boxele mele amarate un „live and let die” sau un „paradise city” sau chiar si un „sweet child o’ mine”…si ma vedeam fumand o tigara, aprinzand o tigara, eu, prima tigara din viata mea, atunci credeam ca o sa fie si ultima, cu gandul la tot ce a fost intre noi toti si la cat inseamna o tigara pentru spiritul lui flo…o tigara pentru sufletul lui flo inseamna vreo doi ani luminosi disparuti ca fumul. si eram convinsa ca m-as fi simtit tare bine. si-asa ca joi am umblat dupa el prin oras, pentru ca mi s-a parut ca-l vad pe platou, ca sa-l rog sa-mi dea o tigara sau doua, si-asa ca vineri i-am cerut ei si ea n-avea decat doua si pilif, baiat rau cum stiam deja ca e, mi-a zis ca are si nu-mi da. damn. s-ar putea sa mai cer, nu stiu daca sa-mi dati sau nu. ma apuca si ma apuca rau si nu stiu cat pot sa ma controlez. sper sa ma inec prima data.

si am incercat eu intr-o zi sa-mi amintesc cum a intrat Metallica in viata mea. si n-am reusit, e blank. parca-s aici dintotdeauna, nu reusesc sa-mi amintesc ce era inainte. daca-i stiam, daca auzisem de ei, daca erau o chestie cenusie, ca Phoenix, sau o chestie nesigura, ca Iris. de System of a Down imi amintesc perfect, era la madalina, Sad Statue a fost prima piesa care m-a cucerit vreodata in felul ala. Si de Phoenix imi amintesc, initial erau cenusii si tulburi si chiar vechi, pe urma am descoperit Romanian Voice si am ascultat piesele de-acolo si astfel Phoenix a devenit una dintre primele trupe din al meu personal computer. HIM nu mai stiu, erau p-acolo, erau singurii pe care mi-i permiteam, The Rasmus de la Alexandra Tauluca, pustiul ala nu mi se mai apare deloc frumos acum, ma intreb ce-o fi fost in ochiul meu atunci de vedeam atat de prost, Rammstein de la Prejbeanu de pe tricou si/sau hanorac si de la Rockada, cu a lor „Keine Lust” fantastica, Coldplay de la „Swallowed in the Sea”, care si ea e de la ficu ala pe care nu l-am mai gasit nici pana in ziua de azi, Luna Amara de la…hmm, nu mai stiu sigur, cred ca de la clipul cu Ombladon…a, ba nu, de la profilu de hai faiv al cuiva, care avea Gri Dorian si care m-a cucerit pe mine definitiv si irevocabil, mai ales partea cu „cenusi de gri dorian spalate de ploi”…si nu mai stiu. la Dream Theater imi amintesc, a fost „Home” cred, undeva pe o bucata de ciment dintre blocurile de pe balcescu, piesa care mi s-a parut lunga rau si plictisitoare rau, si pe urma a fost seria „Through Her Eyes”, „Razor’s Edge” si „Disappear” cred, care m-a cucerit complet irevocabil, Iron Maiden a fost clar si de departe „The Reincarnation of Benjamin Breeg”, piesa aia inca mai reprezinta ideea de ritm bolnav, la Iris nu mai stiu, cu ei chiar am impresia ca am crescut…Metallica nu stiu, parca vine din neant. a aparut, pur si simplu. nu-mi amintesc cand, discografia o am de relativ putin timp…pana mea, e acolo. nici nu mai conteaza. cultura mea muzicala nu are nici cea mai mica importanta.

va acord libertatea de a va alege voi insiva posturile in care credeti ca bat campii si posturile in care credeti ca vorbesc serios.

~ de downtownjesus pe 15 Noiembrie 2008.

Un răspuns to “”

  1. necesit lincul tău de lastefem. desigur, în scopuri subversive>:D<

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
