uof. tu chiar te gandesti la mine, nu-i asa? foarte des, nu-i asa? uof. mie nu mi-e bine. eu tot ma sufoc si eu tot vreau sa fug. sa fug sau sa stau. sa stau. sa fiu ca bacovia, sa ma tampesc de singuratate. departe de mine tot, nu vreau nimic. poate doar cativa oameni care sa stie sa taca.

l-am descoperit ieri, ca sa-ti explic postul de ieri, pe heath ledger la 20 de ani. am vazut „10 things i hate about you” si la sfarsit m-am lovit cu palma peste frunte si am zis „aaaaa aoleo tu erai ma?”, intrucat eu nu-l stiam pe heath ledger mai deloc, auzisem ca jucase in „brokeback mountain” asta genial de-l lauda lumea. mi-am amintit dupa film ziua in care am auzit la stiri ca a fost gasit mort si reactia mea idioata de „a da? najpa, pare rau.” si m-am simtit vinovata. de parca ai fi ratat inmormantarea unui prieten bun. now i want him alive, please. i-am folosit chiar si citat la compunerea la engleza.

azi am vazut „cruel intentions” si nu mi-a placut. not my type of dream.

mda, vad filme teen comedies si alte filme jalnice. treaba voastra, feel free to judge.

tot ma sperie viitorul. mi-ar placea tare mult sa raman aici. mi-e teama de depresie. don’t ever judge emo people, they might need help for real. it might not be a joke, nor a trend.

~ de downtownjesus pe 21 Octombrie 2008.

Un răspuns to “”

  1. de ce nu ti-a placut „cruel intentions” ? :-s

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
