When I die, my money’s not gonna come with me. My movies will live on for people to judge what I was as a person. I just want to stay curious.Heath Ledger (2007)

pentru ca abia azi l-am cunoscut.

pentru ca „10 things i hate about you” e frumos rau.

pentru ca scriu despre philip anselmo la engleza, avand ca motto citat din heath ledger.

pentru ca azi am avut nevoie de tine. pentru ca intr-o zi o sa fiu acolo, si o sa se termine si faza asta.

pentru ca liceul meu e pe terminate, si nu s-a intamplat nimic din ce ar fi trebuit sa se intample.

pentru ca inca ma simt ridicola.

pentru ca sunt de acord cu propunerea ta, e bine sa veniti voi saptamana viitoare si eu saptamana cealalta. pentru ca mi se pare ca niciodata n-am timp destul sa vin si mi se mai pare ca o sa-mi fie mai greu dupa ce plec de acolo.

pentru ca orice e un vis prea mare pentru mine.

pentru ca o sa raman mereu in fundal, chiar si dupa casatorie.

pentru ca azi ma simt ciudat.

i’m just not worth it.

oricum, mi-a placut mesajul. mai mult decat placut. chestia verde cu par cret sau ondulat care lumineaza a ramas pe masa, ca si cutia de manga.

strange day. nevermind it.

~ de downtownjesus pe 20 Octombrie 2008.

Lasă un răspuns

 
