cred ca vine si iarna…azi mirosea a iarna, cand am iesit cu mimi sa-si ia sendvis si cafea. mimi ma baga prea mult in seama. presimt ca vrea sa ne aliem impotriva oanei si emei. not interested, thanks.

joi, de exemplu, in ziua aia crunta, mirosea in laboratorul de info, pe hol, a Green Bar iarna. si in laboratorul de fizica mirosea a hol de tabara de Baia Mare. don’t really know why.

ti-am citit blogul azi, draga domnule politehnist. am vrut sa-ti dau niste comentarii de sustinere, dar imi dau seama ca iti e tare greu. razbate printre randuri dorul de tot. te-a ajuns si pe tine, deci. intr-o alta lume, m-as bucura ca stii cum e sa doresti trecutul inapoi cu disperare si sa nu ti-l dea nimeni. m-am zbatut prea mult in situatia asta. imi pare rau pentru colegii de camera. imi pare rau pentru singuratate si tristete, imi pare rau ca privesti frunzele si te intristezi. imi pare tare, tare, tare rau, te vroiam fericit. dar…tu rezista acolo. nu mai pot face nimic pentru tine, in starea in care sunt eu sunt total inutila, nici macar vorba buna n-am, dar…intr-un fel sau altul, intr-un mod nebanuit, ma mai leaga de tine cate ceva. sper, extrem de sincer, sa fii fericit pana la urma.

azi nu pot sa respir. adica pot, dar imi dau seama ca nu respir indeajuns. maine ne intra muncitori in casa ca sa ne faca nu stiu ce la balcon. am o groaza de teme si de lucruri de invatat. si fise multe. si proiecte multe. si eseuri. si dorinta de fuga.

in rest…mai nimic. am mai vazut un film vaporos. daca il gandesc, imi dau seama ca e gresit, ca el nu trebuia sa se indragosteasca de blonda perfecta si nici ea de el, ca lumile lor trebuiau (sau chiar „trebuia”)  sa fie incompatibile, vesnic neintalnite, si totusi ei se iubesc. mda, bine. mesaj pacifist.

cred ca merg sa dorm. intrucat…nu mai e nimic de facut.

P.S: ursuletul de plus din bratele mele (care de fapt e o fata, adica ursoaica, intrucat are rochie) e adormit si suparat ca nu mi l-a daruit nimeni special, a trebuit sa vina aici cumparata de mama de o zi de Florii. isi doreste sa fi venit de la tine. eu am luat-o in brate si i-am spus ca nu-i nimic, tu ai fost putin cam ocupat. tu fiind…nu pot alege. unul din voi, amandoi ati fost ocupati. dar da, olimpicul la chimie poarta vina mai mare. e placut sa te mai acuz din cand in cand si sa ma mai martirizez. atata doar, ma joc.

~ de downtownjesus pe 17 Octombrie 2008.

Un răspuns to “”

  1. 😀 si acum nu mai sunt singura care simte mirosuri de iarna prin scoala 😀

    cine e politehnistul ?

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
