ideea e urmatoarea: ziua in care merg la pregatire, joi adica, e de obicei un infern. intrucat mereu am impresia ca nu stiu nici un pic de biologie, ca ziua asta e imeeensa si n-o sa se termine niciodata, ca as fi putut invata mai mult dar am pierdut timpul, ca maine, adica vineri, o sa iau numa’ trei intrucat nu m-am pregatit si ca n-as putea sa mai duc inca o zi ca asta, adica sa fac pregatire la chimie. imi dau seama insa ca asta m-ar obliga sa invat mai multa chimie, si chiar una mai buna. una peste alta, ziua de joi e groaznica. nu e timp sa ajung acasa, sa mananc ceva, daca mi se face rau?, daca ma ia ameteala?, daca-mi scade tensiunea?, plus ca de doua joi incoace nu pot sa dorm de la 3 la 4, cand ar trebui sa dorm. in restul zilelor n-am nici o problema, dar joia raman undeva intre realitate si somn, intrucat imi dau seama foarte bine ca nu dorm si ca ar trebui sa dorm. si uite asa ma invartesc in pat o ora, si ma duc la pregatire stresata.

dar stiu, undeva in adancurile mele, ca drumul de dupa pregatire e sublim, ca strazile sunt frumoase rau, cu lumina aia speciala si vantul te face sa te simti liber si muzica din casti te face sa vrei sa dansezi, sau macar sa te legeni, sau macar sa sari in sus, e clar ca zambesc tooot drumul si…nimic nu mai pare imposibil. si madi mocanu ne pune sa descoperim in fiecare zi minunile biologiei logice.

am inceput sa te accept, draga domnule, cel putin asa cred. adica…e posibil. pana mea, e posibil. si tot ce nu e posibil in universul asta, e posibil intr-un univers paralel. deci tot o sa ne cunoastem pana la urma. it’s that simple 🙂

la noapte, daca nu maine dupa-amiaza, cand o sa-mi permit, va zic de chestionarul [poate deveni chiar leapsa] andreei facut pentru ora de franceza. ca tot se poarta lepsele in emisfera blogoristica.

acu bine pa, ma duc sa ma minunez sau sa ma fac de ras.

enjoy the ride-morcheeba va sfatuiesc.

~ de downtownjesus pe 16 Octombrie 2008.

Un răspuns to “”

  1. flo imi asculta muzica >:D< happy mask waves ans hugs flo 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
