ma doare capu, imi bufneste cutia craniana si ma sufoc. e deja 9, azi iar n-am facut nimic, vreau sa dorm tot timpul.

And I’ll try to sleep
To keep you in my dreams
‘til I can bring you home with me

da, domle, da, is o ratata. vreo problema? nu inteleg de ce trebuie sa am eu cosmaruri in somnul de dupa-amiaza cu uniforma. nu inteleg nu vreau nu pot am un bazdac. bâzdâc, adica. pi lasa-ma incolo, is si io om si n-am chef. nici azi nici maine nici poimaine. si du-te incolo, draga domle, ca d-aia nu mai poti dumneata de ce am eu in cap si de ce ma ingrijoreaza pe mine. ei bine, poftim, azi m-ai facut sa ma simt total inutila. intrucat eu am stat si mi-am facut temele pentru ora dumitale si chiar mi-a placut, sa stii, am comentat poezii cu drag si fara sa le caut in cartea de comentarii, am citit si critica cat am apucat si-am conspectat pe caiet si am fost atenta la orele matale. si am dat raspunsuri cum am putut mai bine si mai rau si nu ti-am facut niciodata probleme si nu m-am pus cu nimic impotriva lu matale. si atunci, draga domnule, cu ce drept vii dumneata sa-mi impui mie o chestie si sa te porti cu mine de parca as fi un vierme si sa-mi ordoni sa fac ceva ce nu vreau sa fac? asta ma inveti matale pe mine, sa dau ordine? foarte bine, ti-am zis, m-ai facut sa ma simt total inutila din toata punctele de vedere. adica de, pot sa fiu la o adica si desteapta si cuminte si calma, ca mata nu dai doi bani pe mine pentru ca eu nu port uniforma. asa ca stii de ce? daca pana acum imi mai placea cat de cat pe mosia matale, si anume colegiul national b.p.hasdeu, acu ma doare fix in cot de orice imi propovaduiesti matale. da, te urasc, pe dumneata si pe scoala dumitale si pe toti angajatii dumitale. ca in fond, daca dumneata ma judeci pe baza unui singur aspect, pot si eu sa fac la fel cu oamenii, si sa-i judec dupa un singur aspect. a pai sigur, nu-ti bate capu cu mine, nu incerca sa vezi ce e in capul meu de copil tacut si retras, dar pune-ma sa-ti port uniforma, ca in fond doar de asta iti pasa. stii ce? du-te dracului. da, uite, copilul tacut si retras poate sa si injure. pot sa fiu si exmatriculata pentru ce scriu aici, stiu. aviz domnului johnny, poate imi descopera talentele literare. abia astept sa plec de-aici, intrucat nu ma mai leaga nimic. si daca ma mai leaga ceva, sunt doar lucruri temporare pe care le iau cu mine cand plec. iti las tie furia. sa faci ce stii cu ea. sa o asezi la temelia vilei tale de pe independentei, unde dormi mata linistit in fiecare noapte si-ti bei cafeaua in fiecare dimineata.

uneori cred, de fapt azi credeam, ca daca ai fi aici mi-ai fi mult mai usor. nu pentru ca ai avea tu suficienti bani cat sa nu fiu eu nevoita sa invat, ca mie chiar imi place sa invat cand am de-a face cu oameni destepti, ci pentru ca…ar fi mai usor pur si simplu. sa stai aici, in dreapta mea, tolanit pe canapeaua asta mica, fumand o tigara sau citind o carte sau doar ascultand muzica, sau sa umbli prin frigider sau sa bagi capu pe usa si sa ma intrebi daca nu mai avem cascaval si eu sa-ti spun ca nu, nu mai avem, si tu sa-mi spui ca te duci sa cumperi, sau sa ma trezesc cu o cana maaaaare de ceai bun bun bun in fata, dupa care sa dispari in bucatarie unde poti sa te uiti la televizor, sau sa deschizi usa incet, pe nesimtite, si eu sa fiu tare scufundata in anatomie si sa ma privesti muuuult rezemat de tocul usii si sa ma intorc si sa te vad zambind…si chiar daca ai fi plecat la repetitii sau in oras, macar stiu ca seara ai fi aproape si, asa cum spune ea, in bratele tale as uita de tot si nu m-ar mai durea nimic din ce ma doare acum. serios, ar fi tare frumos sa fii aici.

si dupa ce ma gandesc la el si la cum as vrea sa fie aici, ma gandesc la tine, copila, si-mi dau seama ca ar fi tare bine daca ai fi si tu aici. eram in laborator la bio si nu-mi pasa de nimic, vroiam sa te stiu aproape…ritsuka without soubi is really stressed and annoying and sad. ar fi bine sa fii macar tu, sa ma faci sa cred ca e bine asa cum sunt si ca nu trebuie sa ma schimb. ca iote-i, iar incearca sa faca asta. si pana mea, ma incapatanez sa rezist, nu-mi explic de ce. am nevoie de tine. si nu e strigat de disperare, disperarea dureaza doar cateva secunde, maxim minute. it’s just a fact.

plec. ma duc sa dorm, ca sa nu mai gandesc. de ce folosesc oamenii droguri si alcool? pentru ca sunt incapabili sa accepte realitatea. tanti ionescu e un om cu adevarat fericit.

~ de downtownjesus pe 13 Octombrie 2008.

Un răspuns to “”

  1. cat de frumos scrii despre el, flo… dar el nici nu merita, nici nu stie si refuza adevarul asta frumos …

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
