hai ca ma plictisesc, n-am ce face.

noua ne place asa:

-philip anselmo ca si-a dat seama intr-un mod crunt ca e om, nu doar rock-er, nu doar vedeta, si ca stie sa spuna „am nevoie de tine”, asa cum nu multi rock-eri tineri stiu s-o faca;

-axl rose ca nu stie sa spuna „am nevoie de tine” si o sa moara singur daca ramane asa de incapatanat; credem totusi ca intr-o buna zi va da un telefon lu slash si o sa spuna adevarul; mi se pare tare trist sa te iubeasca lumea doar pentru ce ai fost;

-ville vallo, ca-i finlandez, ca-i frumos de pica si ca ne-a demonstrat ca si nenea anselmo ca e om, ca poate iubi si chiar se poate casatori cu fata pe care o iubeste, contrat muzicii lui depresive in care dragostea spunea tot timpul nu si el ii cerea ei sa join him in death;

-stati ca am uitat cum il cheama. Jonathan Davis il cheama, e de la Korn si ne place ca are niste idei tare traznite si o voce extrem de originala, care iti ramane imprimata in cap si pe care o poti recunoaste oricand, oriunde, indiferent cat de putin Korn ai ascultat la viata ta (eu nu stiu decat maxim 10 piese :D);

-de la System of a Down ne place despre toti: ne place de domnul Serj pentru ca-l duce mintea, iar vocea, Doamne-iarta-ma nici nu mai vorbim despre ea, ne place ca are idei bune, ca e armean si are privire blanda de bunic si ca scoate zgomotele alea ciudate pe care nu cred ca le mai poate scoate altcineva; de domnul Daron ne place ca la fel il duce mintea tare departe si-l duce si mana la chitara tare bine, de reuseste el sa scoata sunetele alea dintr-o chitara; ne place si de domnul John de la tobe, ca imprima un ritm tare nebun si in fond si la urma urmei e tobosar, e tacut, e in spate, il iubim din principiu; ne place chiar si de domnul Shavo, cu a lui mirobolanta barba impletita si cu aceleasi ritmuri hipnotizante; care ei impreuna fac SOAD, care noi iubim SOAD in imensitatea lui;

-ne place de domnul Cristi Minculescu, ca tot ascultam acum pentru a nu mai stiu cata oara „Baby”, de fapt de el nu numa ca ne place, noi il iubim asa, ca de la om la om si de la rock-er la rock-er, ne tragem cu el de sireturi, ca el ne zice mersi si noi ii zicem mersi si-l iubim asa, pur si simplu, cum iubesti un prieten;

-ne place de la metallica de tata lumea, ceva mai putin de nenea kirk care nu stiu de ce mi se pare mie mai asa, mai distant, sau daca nu mai distant, nu-l simt eu aproape, care eu nu stiu sa explic de ce; de nenea hetfield ne place ca-i tampit definitiv si irevocabil, ca-i fani si cand iti baga el zambetu ala laaarg cu dantura aia a lui perfecta zici „and nothing else matters” si uiti de toate cele rele, de parca n-ar exista, si ne mai place noua ca are copii si nevasta si s-a cumintit si ne place de el mai mult asa decat cand era tanar; ne place si de trujillo, ca el nu e domn, e rock-er d-asta get-beget si-si flutura pletele cu nepasare in ritmul diabolic al muzicii, si ne place ca-i simpatic asa si ne mai place ca le rezista alorlalti trei, care trebuie sa fie tare greu sa fii in trupa cu ei, mai ales cand trupa se cheama metallica; trujillo e visul implinit al unei generatii de pusti care si-au facut trupa si au facut cover-uri dupa metallica intr-un garaj sau intr-o sala de clasa; ne place, adica murim, adica ni se pune pata, adica suntem in limba dupa domnul lars, care iaste aproape perfect, ca el iaste danez, adicatelea iaste perfect, nici depry ca finlandezii, nici black ca novergienii, care el a avut si are o viata personala furtunoasa si care el este frumos chiar si la aceasta minunata varsta si care ne hipnotizeaza pe noi cand il vedem profesand; ne place metallica asa, cum am zis, ca Iris, de la om la om, de la rock-er la rock-er, ca-s frumosi si-s destepti si-s ai nostri si ne-au facut asa cum suntem. si ne mai place noua la metallica ca nu-s metaforici asa rau, de sa te uiti la versuri si sa n-ai idee ce sa simti, ne place ca-s directi si spun lucrurilor pe nume, fie ca e vorba de iubire sau de politica sau de razboi. ne place ca stiu sa foloseasca cu masura figuri de stil, ca nu tot rock-ul trebuie sa fie poezie;

-ne mai place noooouaaaa…ne mai place noua adi despot, da’ adi despot ne place ca e cu nevasta-sa de la 15 ani si ashe o familie frumoasa are si ashe ne e de drag clipul de la „liber”, ca am hotarat intr-o zi, uitandu-ne la megastar, ca ne place despre el, bun baiat iaste si istet;

-amu ce sa va zic, de nenea bruce dickinson nu prea ne place noua asa subiectiv, ca nu prea am auzit despre el cine stie ce si nu prea l-am vazut in cine stie situatii si in capul nostru el iaste un fel de zeu de piatra, dur si atoatestiutor si moralizator, asta fara sa fie un om rau; nu nu nu, il iubim si pe el, dar asa mai de departe, ca ni-i rusine de el, ca prea ii destept;

-de chris martin ne place, dar chris martin iaste pentru noi prea mult pentru a spune de ce; in principal, pentru ceea ce simte, pentru ca noua ni se pare ca simte ca noi; pentru ca a dat sens ideii de „vaporos” si pentru ca ritmurile lui sunt vartej de lumina in care te pierzi oricand cu placere; chris martin e coldplay si…noi iubim coldplay. in sensul vaporos, desigur;

-de domnul lemmy nu stim daca ne place inca, intrucat el pare destept si rau, ba da’ rau de tot, si nu stim daca sa ne placa sau nu despre el; stim sigur ca ne place bateristul, care avea tricou cu Motorhead, intrucat ii placea foarte tare propria-i muzica;

-nu mai stim de cine ne mai place, sau doar ne-am plictisit de idee.

eu daca as avea bani mi-as lua multe lucruri de pe bestial si le-as purta cu nesimtire, fara sa stiu exact ce canta oamenii astia. mi-as lua un tricou girlie d-ala cu The Exploited-Fuck the System si l-as purta cu uniforma. de unde pana mea fac rost de 48 de lei?

datorita faptul ca ma simt datoare, imi voi lua discografie Korn si The Exploited, intrucat discografia HIM ne-a cam lasat un gust amarut, cam deprimante piesele astea ale lor.

hai ca ne mai vedem, v-am zis ca n-am ce face si stau degeaba.

noi nu idolatrizam pe nimeni, nici nu veneram pe nimeni, nici altare nu posedam si nici nu visam sa ajungem ca nimeni.

~ de downtownjesus pe 3 Octombrie 2008.

Un răspuns to “”

  1. IRIS a fost, este si ramane ceea ce este mai bun in rock-ul romanesc. Veniti cu totii la un concert de rock’n’roll. Suporterii IRIS-ului pot acum sa se bucure de un nou site, complet, plin cu informatii updatate, cu fotografii si filmari din concerte, la adresa
    http://www.iris-fansite.ro

    Apreciază

Lasă un răspuns

 
